Actuele situatie frankrijk
- Enzzo
- Forum-lid HC
Dat lijkt me ook inderdaad!!
En gelijk hebben ze.
Overigens is het één grote clusterfuck want binnenkort is een enkele vaccinatie voldoende voor een QR code dus waarom zou een vodje met bewijs van eerst prik dan nu niet volstaan?
De eerste gendarme die mij staande houdi kan zich verheugen op een zinnige discussie dat weet ik wel!!!
(Net zo goed als ik weet dat die Franse gendarmes niet iets zijn om mee in discussie te gaan maar ik ga de strijd graag aan. Gewoon engels spreken en laat hen dan maar het woord doen)
En gelijk hebben ze.
Overigens is het één grote clusterfuck want binnenkort is een enkele vaccinatie voldoende voor een QR code dus waarom zou een vodje met bewijs van eerst prik dan nu niet volstaan?
De eerste gendarme die mij staande houdi kan zich verheugen op een zinnige discussie dat weet ik wel!!!
(Net zo goed als ik weet dat die Franse gendarmes niet iets zijn om mee in discussie te gaan maar ik ga de strijd graag aan. Gewoon engels spreken en laat hen dan maar het woord doen)
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
Ge ving nog nie veel wind
- daniel1975
- Forum-lid HC
Dat van die ene prik voor een groen label schijnt niet juist te zijn.
Twee prikken en 2 weken na de 2e prik heb ik al langs zien komen.....
Blijft staan dat het een grote fuckup is, een gewoon prikbewijs zou voldoende moeten zijn. En kappen met de kapjes ook als iedereen de kans op vaccinatie heeft gehad.
Twee prikken en 2 weken na de 2e prik heb ik al langs zien komen.....
Blijft staan dat het een grote fuckup is, een gewoon prikbewijs zou voldoende moeten zijn. En kappen met de kapjes ook als iedereen de kans op vaccinatie heeft gehad.
Less is bore
Ceterum censeo Carthaginem esse delendamdaniel1975 schreef: ↑01 jun 2021 20:56 En kappen met de kapjes ook als iedereen de kans op vaccinatie heeft gehad.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Kan niet vaak genoeg gezegd worden
Hadden ze in Rome ook al gele boekjes trouwens?
Less is bore
- daniel1975
- Forum-lid HC
Volgens nu.nl zou trouwens 1 prik volstaan om een groen vodje te krijgen.
Zou makkelijk zijn, gezien het redelijk hoge tempo wat er nu in zit.
Zou makkelijk zijn, gezien het redelijk hoge tempo wat er nu in zit.
Less is bore
SuccesEnzzo schreef: ↑01 jun 2021 20:51 Dat lijkt me ook inderdaad!!
En gelijk hebben ze.
Hahaha, het corona gedoe begint steeds komischer te worden...
- run op wc papier
- regels en adviezen met betrekking tot opsluiten en binnen blijven i.p.v. buiten en fietsen bijvoorbeeld.
- roepen om een groen papiertje cq bewijs dat je een vaccin hebt gehad omdat je anders het land niet uitkomt.
Gewoon gaan... als het echt problemen oplevert in het buitenland had je het al wel gehoord of gelezen. De horeca (en economie enz) in het binnen- en buitenland zit te smachten om toeristen! Geniet, leef en wees een beetje lief voor je naasten...
- run op wc papier
- regels en adviezen met betrekking tot opsluiten en binnen blijven i.p.v. buiten en fietsen bijvoorbeeld.
- roepen om een groen papiertje cq bewijs dat je een vaccin hebt gehad omdat je anders het land niet uitkomt.
Gewoon gaan... als het echt problemen oplevert in het buitenland had je het al wel gehoord of gelezen. De horeca (en economie enz) in het binnen- en buitenland zit te smachten om toeristen! Geniet, leef en wees een beetje lief voor je naasten...
In marmer uitgehouwendaniel1975 schreef: ↑01 jun 2021 22:39 Kan niet vaak genoeg gezegd worden
Zo denk ik er ook over.
- daniel1975
- Forum-lid HC