Vandaag gefietst 2021
Vandaag voor het werk in Wittem zijn met de Universiteit Wageningen,zij gingen van 09:00 tot 15:00 uur plantjes kijken zodat ik mooi kon fietsen 3 uurtjes.Touringcar geparkeerd voor het klooster van Wittem en prachtige autoluwe route gereden.
Daarna pannenkoek gegeten met collega en weer naar Wageningen.
Daarna pannenkoek gegeten met collega en weer naar Wageningen.
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.
Canyon cf sl8.
Vandaag met zoon een toerde door de Vlaamse Ardennen. ( Rode lus RVV ) Lekker gefietst - de eerste 80 Km - daarna wat last van de rug, maar dat is niet vreemd . Toch de 100Km volbracht. Laatste stukje van de RVV rode lus gemeden en eerder retour naar Oudenaarde. En het was warm - erg warm.
Wat me ook opviel was dat vele uitbaters van terras en cafe nog dicht waren en dat er ook een aantal te koop stonden. Zo hadden wij het plan om direct bovenop bij de Bosberg een versnapering te nemen maar helaas stond dit cafe/lunchroom ook te koop.
Wat me ook opviel was dat vele uitbaters van terras en cafe nog dicht waren en dat er ook een aantal te koop stonden. Zo hadden wij het plan om direct bovenop bij de Bosberg een versnapering te nemen maar helaas stond dit cafe/lunchroom ook te koop.
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless
Vandaag ff genoten van het mooie weer.
Rondje Markermeer/Veluwe en Heuvelrug gecombineerd, 304km.
https://www.strava.com/activities/5401842811
Rondje Markermeer/Veluwe en Heuvelrug gecombineerd, 304km.
https://www.strava.com/activities/5401842811
Vanavond na het werk in het warme zonnetje vertrokken voor een ontspannend ritje.
Na een uurtje dreigend wolkendek en gerommel in de lucht.
Niet veel later reden we over kletsnat wegdek met veel plassen.
Ook de wind trok aan.
En, vooral tot ergernis van mijn kopvrouw, viel even verder de nattigheid uit de lucht.
Dat was niet voldoende: bij alle verkeerslichten stonden we voor rood, idem bij 2 spooroverwegen.
Resultaat: ongeplande grondige schoonmaakbeurt van de fietsen.
De misses heeft zich bekommerd over kleding, schoenen, helmen.
Mijn achterderailleur schakelt al even niet optimaal (Ultegra 8000)
Nog wat zitten klooien, is beter, maar nog steeds niet tiptop in orde.
Best de vakman zijn ding laten doen.
Na een uurtje dreigend wolkendek en gerommel in de lucht.
Niet veel later reden we over kletsnat wegdek met veel plassen.
Ook de wind trok aan.
En, vooral tot ergernis van mijn kopvrouw, viel even verder de nattigheid uit de lucht.
Dat was niet voldoende: bij alle verkeerslichten stonden we voor rood, idem bij 2 spooroverwegen.
Resultaat: ongeplande grondige schoonmaakbeurt van de fietsen.
De misses heeft zich bekommerd over kleding, schoenen, helmen.
Mijn achterderailleur schakelt al even niet optimaal (Ultegra 8000)
Nog wat zitten klooien, is beter, maar nog steeds niet tiptop in orde.
Best de vakman zijn ding laten doen.
De voorbije 2 dagen genoten met de MTB op de Utrechtse Heuvelrug (Leersum, Amerongen, Rhenen, Kwintelooijen, Hoge en Lage Vuursche en Zeist). Wat is dat toch zalig rijden daar. Op die 2 dagen tot mooi 142km bijeen gefietst. En dat in prachtig weer. Ik had vooraf opgezocht waar de watertappunten waren, en dat was geen luxe. Wat was het (heerlijk) warm.
Gisteren sinds lange tijd weer eens 's avonds gefietst. Ik was vroeg thuis en mijn vrouw laat. Om samen te kunnen eten voor het eten gefietst. Klein rondje van 45km in anderhalf uur.
Wel grappig om eens iets te doen zonder dat er veel gewoonte, planning of overleg aan vast zit. Bij thuiskomst was het avondeten al klaar (oven met timer). Tafel al gedekt voor vertrek, ideaal.
Wel grappig om eens iets te doen zonder dat er veel gewoonte, planning of overleg aan vast zit. Bij thuiskomst was het avondeten al klaar (oven met timer). Tafel al gedekt voor vertrek, ideaal.
Dogma F
Er staan idd veel horecazaken over te nemen. De horeca samen met de cultuur/evenementensector heeft een klein bloedbad meegemaakt.rene schreef: ↑02 jun 2021 20:08 Vandaag met zoon een toerde door de Vlaamse Ardennen. ( Rode lus RVV ) Lekker gefietst - de eerste 80 Km - daarna wat last van de rug, maar dat is niet vreemd . Toch de 100Km volbracht. Laatste stukje van de RVV rode lus gemeden en eerder retour naar Oudenaarde. En het was warm - erg warm.
En er zullen er nog volgen.
Dat is idd zo. Maar ik lees toch her en der dat er jongeren bezig zijn om met een eigen zaak te beginnen. En de meeste onderhandelen over het huurgeld. De tijden dat de huur torenhoog was lijkt me niet meer van deze tijd. Als je ziet hoeveel panden er leeg staan, kan het haast niet anders dat de huur naar beneden zal bijgesteld worden. Langs de andere kant, er zullen altijd verhuurders zijn die liever een leegstaand pand hebben, dan te moeten inbinden.
Heerlijk 75 km met de handjes op het stuur over de noord Veluwe. Door de Dellen, langs Zandenplas en via Vierhouten terug over Epe naar Hattem..
Rijd sinds ik een gravelbike bezit vooral met die fiets maar vond de omstandigheden vandaag passend voor de Orca.. I don't really want no 9.00 to 17.00
I want to ride my bike from 9.00 to 21.00
I want to ride my bike from 9.00 to 21.00
Het is vandaag Internationale Fietsdag maar daar merkte ik weinig van.
Als iedereen die ik tegenkwam op een racefiets vanavond op de stoep staat om mee te eten is dat geen enkel probleem.
Via de Algrabrug de Krimpernerwaard in. Omdat het bizar rust was de Lek dijk genomen:
Watertoren Schoonhoven
Monnik op de oude stadsmuur van Schoonhoven
Na Schoonhoven nog stuk over de dijk en op enig moment omhoog via Polsbroekerdam, Oudewater naar Woerden.
Via Bodegraven, Zwammerdam en dit knooppunt naar Boskoop
In Boskoop nog wat water tappen
Moerkapellen en via de Rotte terug naar huis
106km's
Eigenlijk te grijs weer voor foto's
Als iedereen die ik tegenkwam op een racefiets vanavond op de stoep staat om mee te eten is dat geen enkel probleem.
Via de Algrabrug de Krimpernerwaard in. Omdat het bizar rust was de Lek dijk genomen:
Watertoren Schoonhoven
Monnik op de oude stadsmuur van Schoonhoven
Na Schoonhoven nog stuk over de dijk en op enig moment omhoog via Polsbroekerdam, Oudewater naar Woerden.
Via Bodegraven, Zwammerdam en dit knooppunt naar Boskoop
In Boskoop nog wat water tappen
Moerkapellen en via de Rotte terug naar huis
106km's
Eigenlijk te grijs weer voor foto's
Gisteren op ons gemak een paar klimmetjes gepakt maar ook gestopt voor een kleine lunch. Richting Maastricht door het maasdal. Zonneberg aka Kuitenberg, Bemelerberg, Partij-Eys, Eys-Trintelen en als laatste de Slakweg. Bijna thuis hadden we een ijsje willen scoren maar bleek de zaak gesloten te zijn. Dan maar thuis gaan afpilsen.
Rondje Wassenaarseslag. Heerlijk fietsweer.
Net geen 90
precies op tijd om koers te kijken
Net geen 90
precies op tijd om koers te kijken