Wahoo Elemnt Bolt gps bike computer
- alliance_0
- Forum-lid
Ik heb een Element en een Roam en totaal geen problemen!
Gisteren Liep de bolt compleet vast, begon een uninstall en meteen daarna een install.
Ik was alles kwijt; De rit, data velden, sensoren routes, kaarten enz.
Thuis alles hersteld en de rit nog uit de bolt kunnen halen met de laptop. Toevallig of niet maar mijn fietsmaat had van de week hetzelfde..
Ik was alles kwijt; De rit, data velden, sensoren routes, kaarten enz.
Thuis alles hersteld en de rit nog uit de bolt kunnen halen met de laptop. Toevallig of niet maar mijn fietsmaat had van de week hetzelfde..
Hier ook problemen met de Elemnt. Wilde als extra ramp ook niet meer connecten met de App.
Alles er af gegooid en daarna nog niet.
Uiteindelijk de iPhone helemaal uit en opnieuw weer opstarten en daarna koppelde hij weer zoals ik het gewend ben (inmiddels?!).
Alles er af gegooid en daarna nog niet.
Uiteindelijk de iPhone helemaal uit en opnieuw weer opstarten en daarna koppelde hij weer zoals ik het gewend ben (inmiddels?!).
...
-
- Forum-lid
Vraagje. Afgelopen donderdag heb ik 2 klimmen gedaan waarbij live segment aan stond, hierdoor had ik een mooi overzicht van de klim (lengte, stijging, tijd etc). echter 2x kreeg ik de melding: Segmenten in de buurt (zie afbeelding). Deze kreeg ik vervolgens niet meer weg waardoor ik het live segment met alle info niet meer kon zien, vreselijk irritant. iemand dit vaker gehad en/of hoe ik dit kan verhelpen?
bvd
bvd
Giant TCR Advanced 1
Ikzelf heb niks gedaan. Ja het enigste is een tijdje geleden via de app alle wahoo routes verwijderd die dan alsnog in mijn bolt bleven staan. Na een update een aantal dagen geleden zijn die ook verwijderd.
BMC Roadmachine 02 2019
BMC Teamelite 02 2020
BMC Teamelite 02 2020
Als je dit bericht krijgt i.p.v. het live segment bevindt je je volgens je GPS niet meer op het segment.DeeJeeEric schreef: ↑05 jun 2021 12:18 Vraagje. Afgelopen donderdag heb ik 2 klimmen gedaan waarbij live segment aan stond, hierdoor had ik een mooi overzicht van de klim (lengte, stijging, tijd etc). echter 2x kreeg ik de melding: Segmenten in de buurt (zie afbeelding). Deze kreeg ik vervolgens niet meer weg waardoor ik het live segment met alle info niet meer kon zien, vreselijk irritant. iemand dit vaker gehad en/of hoe ik dit kan verhelpen?
bvd
Oplossing: smartphone koppelen tijdens het fietsen voor nauwkeurigere locatie.
Wanneer je wilt schakelen tussen dit scherm en het live segment kun je met de linker knop wisselen.
-
- Forum-lid
@Brabander: Dank voor je antwoord, dit ga ik proberen. Het is me vandaag helaas wederom overkomen. Irritant.
Ik ben benieuwd!
Ik ben benieuwd!
Giant TCR Advanced 1
Ik heb de bolt 3 maanden geleden gekocht omdat ik helemaal klaar was met de Garmin 820. Die heb ik letterlijk de kliko ingeflikkerd. De liefde met de bolt leek wederzijds, maar is inmiddels behoorlijk aan het bekoelen: iedere starten met installing, om na minuten te besluiten dat het niet lukt vanwege een error, nee joh…… pairing met de app lukt ook niet meer. Volgens mijn telefoon is die connected, maar de app blijft zoeken. Ik ben er weer klaar mee (moet eerlijk zeggen dat ik weinig met electronica heb).
insta #gravelgremmen
Chesini ‘Peacock’ - Rodeo Labs Flaanimal 5.0
Chesini ‘Peacock’ - Rodeo Labs Flaanimal 5.0