Actuele situatie frankrijk
En toch zou het fijn zijn als Nederland Frankrijk gewoon op geel zet, er gaan straks hordes mensen die kant uit. Dan zijn we ook van die discussie af.
Het is wel duidelijk dat het niet aan de Fransen ligt.
Het is wel duidelijk dat het niet aan de Fransen ligt.
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.
We mogen wel naar Frankrijk, maar niet terug. Misschien moeten we dat ook niet willen. We moeten zeker op de app van de Jonge wachten? (pas sinds maart 2020 was bekend dat dergelijke situaties gingen ontstaan)
Niet zijken maar reiden !
- Enzzo
- Forum-lid HC
Het is eigenlijk meer de EU die weer eens niet overeenkomt. Maar inderdaad een beetje vooruit plannen schijnt erg lastig te zijn!
Overigens is er eigenlijk geen enkele reden on Frankrijk op oranje te laten staan. Tenzij ze straks hordes voetbalfans uit die hoek verwachten…..
Overigens is er eigenlijk geen enkele reden on Frankrijk op oranje te laten staan. Tenzij ze straks hordes voetbalfans uit die hoek verwachten…..
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
Ge ving nog nie veel wind
Ja, precies. En vorig jaar kon het wel maar gezien de vaccinaties zou je verwachten dat het veiliger is. En ik ben vorig jaar in mijn eigen bubbel (auto) erheen gereden, in mijn eigen bubbel gehuisvest (stacaravan), en heb verder me net zo goed aan de regels gehouden als ik in Nederland zou doen. Ik ben er echt van overtuigd dat het gewoon kan. Maar goed, 4 weken te gaan....
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Gaat echt wel veranderen binnen 1, hooguit 2 weken. O.b.v. de cijfers kunnen ze Frankrijk niet oranje houden.
De NL overheid maakt er wederom een potje van met complete willekeur. Zo relatief goed als dat ze het eerste deel van de pandemie in gingen, zo besodemieterd gaat het nu qua communicatie en consequentheid.
Verder eens met voorgaande berichten; je zou verwachten dat het dit jaar veel veiliger en stabieler is dan vorig jaar, maar ze doen nu veel moeilijker. Aan de andere kant; vorig jaar werd Frankrijk ook pas eind juni toegangelijk voor toeristen (geel).
Wij zijn vorig jaar ook geweest en dat was de beste keuze ooit. Campings 70-80% gevuld, zwembaden zonder restricties, alles normaal op een mondkapje binnen na. Waar 50% zich niet aan hield overigens.
Vrees dat het nu wel anders zal zijn in het hoogseizoen, gewoon ouderwets druk.
Less is bore
Vorig jaar hebben wij 2 keer extreme mazzel gehad met huisjes en weer in Frankrijk.
Nu haal ik vrijdag een campertje op voor 2 weken en de bergverzetten zijn gemonteerd.
Er gaat niets boven Groningen !
Nu haal ik vrijdag een campertje op voor 2 weken en de bergverzetten zijn gemonteerd.
Er gaat niets boven Groningen !
Niet zijken maar reiden !
- daniel1975
- Forum-lid HC
Bergverzetten voor Groningen? Ga je een uitstapje doen naar de VAM berg in Drenthe?
Less is bore
- MarkVeenstra
- Forum-lid HC
Heb je die Kardingerbult niet gespot? Naast de ijsbaan?
WIND allrounder custom build 2015
Canyon Ultimate AL 2013
Canyon Ultimate AL 2013
-
- Forum-lid
Canyon Aeroad CF SLX 8, Canyon Ultimate CF SLX Ultegra R8050, Cube LTD SL 29 Deore XT