Wat merk jij aan de mindere performance in beboste gebieden? Ik heb gisteren een MTB route gereden ten westen van Apeldoorn en daar had ik weer vergelijkbare problemen. Deze keer is de ontvangst niet geheel weggevallen, maar wel weer die grote afwijking.Graham schreef: ↑04 jun 2021 16:51 [
Support van Wahoo is wel erg goed naar mijn mening/ervaringen. Maar ik zie ze dit niet fixen. Hoop stiekem dat ze het met firmware kunnen verbeteren maar denk eerder een hardware ding. Wel benieuwd of iemand daar meer van weet mbt antennes ed. van garmin vs wahoo. Garmin heeft er duidelijk meer ervaring mee, wat ook logisch is.
Wat mij opvalt is dat de afwijking vooral in een richting is. Volgens mij was dat over de zuid/west lijn. Als ik over die lijn reed stond de cursor bijna op de route lijn maar kwam de cursor te laat of te vroeg bij de afslagen, waardoor ik er soms voorbij reed. Als ik over de noord/zuid reed zat ik weer een behoorlijk stuk naast de route lijn.
Ik heb inmiddels een aanbod gekregen om het om te ruilen. Vraag me alleen af of ik dan een nieuwe of een refurbished krijgt. Dat laatste zou ik wel minder vinden omdat ik hem een paar maandjes geleden nieuw heb gekocht.