Wielrenners in de Media (Geenstijl)
-
- Forum-lid
Gelukkig..... Wij wielrenners zijn het slachtoffer...... Zucht
Ik moet bekennen dat ik waarschijnlijk ook de neiging zou hebben om vooral opgelucht te zijn dat ik niet gevallen ben als ik een hond zonder eigenaar niet kan ontwijken, en dat ik waarschijnlijk ook niet de neiging zou hebben om dan om te keren naar een wellicht geïrriteerde en gewonde hond, die ik niet ken, zonder eigenaar. Tenzij het duidelijk is dat ik de hond kan helpen (ligt stil midden op de weg, valt in het water, ...). Een wegmankende hond heeft niks aan mij.
Ik krijg bij veel nieuwssites (of het nu algemeen nieuws, sport of wat dan ook is) het idee dat het steeds meer met schreeuwende titels aandacht trekken wordt. Als je dan doorklikt blijkt het allemaal wel mee te vallen, of er volgt een ronduit schraal artikel. Maakt niet uit, de advertenties zijn weer in beeld geweest; regelrechte clickbait
- Enzzo
- Forum-lid HC
Lees dan gewoon een krant en laat die online artikelen gewoon weg!
En dat gezeik over “msn” is ook zo’n hype onder paranoïde complotdenkers tegenwoordig. Lees het gewoon niet dan maar val de normaaldenkende mensen niet lastig met je complottheorieën zeg!
Je (men) bent toch zelf wel oud en wijs genoeg om je informatie uit de enorme stroom aan berichtgeving te filteren?
[ik bedoel hier niemand specifiek mee, het in algemene zin]
En dat gezeik over “msn” is ook zo’n hype onder paranoïde complotdenkers tegenwoordig. Lees het gewoon niet dan maar val de normaaldenkende mensen niet lastig met je complottheorieën zeg!
Je (men) bent toch zelf wel oud en wijs genoeg om je informatie uit de enorme stroom aan berichtgeving te filteren?
[ik bedoel hier niemand specifiek mee, het in algemene zin]
Laatst gewijzigd door Enzzo op 13 jun 2021 09:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
Veel mensen laten zich leiden door online berichten, en gaan maar al te graag mee op dat elan.
Niet alleen als het over wielrenners gaat, maar in het algemeen. Je moet maar eens kijken hoe de politiek gebruik maakt (of is het misbruik) van bepaalde situaties. Schrijnend is het. En veel mensen laten zich tegen elkaar opzetten. Dat beetje relativeren mis ik.
- borgmonster
- Forum-lid
Die keer dat ik onderuit ging door een hond/kind heeft de krant niet gehaald. Zelfs niet ondanks dat de eigenaar/vader ervan het zag gebeuren, zag dat ik gewond op de grond lag en er toch samen met z’n hond/kind ervandoor ging.
Ik heb de krant trouwens ook niet opgezocht voor een sappig verhaal.
Shit happens, het is niet anders.
ex-CUBE Litening full carbon Ultegra 3x10
ex-Benotto SL Campagnolo Record 2x6
ex-Benotto SL Campagnolo Record 2x6
- Enzzo
- Forum-lid HC
Ik ben zelf een grote hondenliefhebber en al generaties lang hondeneigenaar
Maar ik heb ook regelmatig aanvaring gehad met honden in Italië en Frankrijk waarbij ik al mijn opvoedingskennis en hondenfluisteraar capaciteiten overboord kon gooien om zo snel mogelijk weg te wezen!!
In Spanje en Portugal (en vooral Turkije) is het heel anders, daar zijn veel hordes wilde honden (roedels) maar daar heb je totaal geen last van.
Maar ik heb ook regelmatig aanvaring gehad met honden in Italië en Frankrijk waarbij ik al mijn opvoedingskennis en hondenfluisteraar capaciteiten overboord kon gooien om zo snel mogelijk weg te wezen!!
In Spanje en Portugal (en vooral Turkije) is het heel anders, daar zijn veel hordes wilde honden (roedels) maar daar heb je totaal geen last van.
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind