Wat ik nu weer op Marktplaats zag....
- Enzzo
- Forum-lid HC
Tja je moet iets om in een oververhitte markt je advertentie boven te laten drijven….
Een paar deeplinks op pagina’s als deze en Dumpert en doel bereikt toch?
Wel in en in triest overigens
Een paar deeplinks op pagina’s als deze en Dumpert en doel bereikt toch?
Wel in en in triest overigens
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
Ge ving nog nie veel wind
Bianchi Infinito - Ultegra R8000 - FFWD F4R FCC/DT240
Surly Cross Check - 105 11s - DT RR511/DT350
Surly Cross Check - 105 11s - DT RR511/DT350
KoopjeChefske schreef: ↑11 jun 2021 23:34 https://link.marktplaats.nl/m1716113791 ... ialbuttons
Uniek is 'ie zeker
Afzien is de kunst om je protesterende organen in slaap te wiegen... onamihs stal die van P.Winnen.
- thestudent
- Forum-lid HC
Toch wel redelijk grappig dat er geen enkele vorm van realiteitszin bij de verkoper zit. Hoe kan het nou in je opkomen dat dit 850 euro op moet brengen. Verder niet echt een bijzondere fiets, teruggezet als racefiets stuur niet heel veel mis mee denk ik.
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!
- MarkVeenstra
- Forum-lid HC
Hoe 't in je op kan komen?
Alles op 2 wielen gaat weg voor teveel geld. Dus je kunt eenvoudig hoog inzetten. Zelfs als je er uiteindelijk 200 euro minder voor vangt ben je spekkoper.
Alles op 2 wielen gaat weg voor teveel geld. Dus je kunt eenvoudig hoog inzetten. Zelfs als je er uiteindelijk 200 euro minder voor vangt ben je spekkoper.
WIND allrounder custom build 2015
Canyon Ultimate AL 2013
Canyon Ultimate AL 2013
Fiets met shimano demontage: https://www.marktplaats.nl/a/fietsen-en ... ntage.html
Overigens best wel een gave fiets, alleen niet voor 1250 euri.
Overigens best wel een gave fiets, alleen niet voor 1250 euri.
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.
- thestudent
- Forum-lid HC
Gave fiets, maar drie slechte fotos en een niet opgepoetste fiets. Adverteren kan je leren.
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!
- Marcopfiets
- Forum-lid
Hij heeft er vast veel werk van gehad :p Ik wacht wel tot het najaar als al die impulsief gekochte coronafietsen weer op marktplaats komen te staan.
In mijn tijd.....deden er mensen een hele triatlon op dit soort fiets. Met zo'n fiets was je helemaal de bink hoor
En dan plakte Axel Koenders ook nog zijn frame dicht Beetje dit werk zeg maar: https://www.triathlon226.nl/2011/07/gad ... e-fietsen/
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.