foto van je fiets
Na lang zoeken eindelijk gevonden in mijn maat (52), gewenste kleur en afmontage: Cannondale Supersix 2018 hi-mod Dura Ace disc. Fiets als tweedehands aangekocht bij een fietsenmaker en perfect door vorige eigenaar onderhouden en eigenlijk nog als nieuw. Aangezien ik het klassieke ontwerp van de racefiets erg mooi vind is dit een perfecte aanvulling op een stalen Fairlight Strael 2.0 die ik al een tijdje heb, erg tevreden mee ben en heerlijk is om lekker relaxed te toeren. Deze is voor de snelle ritten en de bergen. Ben er erg blij mee, is licht (nu rond de 6.8 kilo) en gaat als de brandweer. Voor mij klopt alles aan deze fiets en ben voorlopig wel uitgekocht
Ik rij inmiddels al een paar jaar rond op deze Specialized Tarmac SL5. Echt een heerlijke fiets voor mij en ik heb er al heel wat leuke herinneringen mee gemaakt dus ik hoop dat hij nog lang mee gaat!
De kleur is niet goed zichtbaar op foto's maar het is de "Cosmic Black" kleur, dat is glanszwart met glitters in verschillende kleuren die eigenlijk alleen zichtbaar zijn in de zon . Het was een garantieframe nadat mijn oude mat-zwarte SL4 frame was doorgescheurd op de seatstays en destijds was ik best wel in mijn nopjes met de upgrade die ik daarbij kreeg (zowel in model, carbon classificatie fwiw (Fact9->Fact10) als een iets bijzonderder laklaagje).
Eigenlijk verdiend de fiets nog wel een carbon (eventueel aero) stuurtje en een leukere groepset (di2 ofzo), maar dan moet hij daarna wel weer een poos mee gaan dus daar zit ik nog over te dubben.
-
- Forum-lid
Gave fiets Icemaster.
Bianchi Oltre xr3 Ultegra di2/Scope R4D/Deda Alanera Dcr.
Factor Ostro VAM Dura-Ace di2/Black Inc.
Factor Ostro VAM Dura-Ace di2/Black Inc.
Die groep kun je later wel weer houden en overzetten op een nieuw frame toch (mits velgrem)? Gewoon niet in standaard fietsen denken maar beetje out of the box.
Ride bikes, not tanks!
Eéntje van het 'put your bike on a bridge' type