Een speciaal forum over wielen, naven, banden en aanverwante artikelen.

planet-x

xtremebiker
Forum-lid

xtremebiker 25 jan 2010 14:05

ik wil heel even terug komen om een probleem dat ik had en nog heb met een stel Planet-x wielen . Deze hebben een stel American Classic naven met een Shimano body erop . Nu had ik deze body graag vervangen door een Campagnolo body en daar begint het probleem.
De belgische Invoerder weet dat er Campa bodies bestaan maar hij heeft ze niet . Nu probeer ik via het net alles om deze te vinden maar zelfs op de American Classic site is dat niet evident
Bij een eerder oproep was er een vriendelijke persoon (Cighera) die had een campa body en wilde deze omruilen tegen mijn Shimano bodie maar er liep iets fout en ben zijn mailadres kwijt . Misschien leest hij dit en neemt hij terug contact met me . Bij deze reeds bedankt .
Doch ik blijf nog steeds zoeken naar een nieuwe body . Dus wie helpt mij verder . Een ding nog hou het serieus graag dit zijn de wielen van een renner die ze met hard werken heeft bijeengespaard .Hij doet al wielrennen vanaf de jeugdcategorieen . Dit zijn de eerste carbonwielen voor hem en hij is er fier op .

pjotr
Forum-lid

pjotr 25 jan 2010 14:11

Anti-Spacers!

Plaats reactie