Nike schoenen; valt klein als andere merken?
Hallo, ik mijn oog laten vallen op een paar Nike raceschoenen maar is het bij Nike ook zo dat je (tenminste) een maat groter moet hebben dan je reguliere schoenmaat?
Kijk ook eens op Racefietsblog.nl voor nog meer racefietsen en wielernieuws! Ook op Twitter, Facebook, Pinterest en op Strava met onze eigen club: app.strava.com/clubs/racefietsblog-nl
ah, dank voor deze info! Maar dan is Nike een van de weinige, zo niet de enige, die dit hanteert. Dank!
Kijk ook eens op Racefietsblog.nl voor nog meer racefietsen en wielernieuws! Ook op Twitter, Facebook, Pinterest en op Strava met onze eigen club: app.strava.com/clubs/racefietsblog-nl
-
- Forum-lid
Ik heb best brede voeten en ik heb met nike ook gewoon mijn normale schoenmaat.
Ik heb ooit eens gehoord dat Nike zijn fietsschoenen bij Sidi laat maken. Dat kan een verklaring zijn waarom mijn Nike's een maat groter zijn dan mijn normale schoenmaat.
Al twee jaar van de markt, maar nog steeds nieuw te koop. Mammoet in Den Haag heeft hele partijen opgekocht.
Al twee jaar van de markt, maar nog steeds nieuw te koop. Mammoet in Den Haag heeft hele partijen opgekocht.
dart schreef:Voor mij geen Nikes meer. Als die nat worden stinken ze.....net of er een kat in gepiest heeft. Niet te harden als ze binnen staan.
Als ik schoenen zou hebben die goed zitten.... doet het luchtje er niet meer toe.
Gr GJ
Redelijk snel fietsen is best grappig.
dart schreef:Voor mij geen Nikes meer. Als die nat worden stinken ze.....net of er een kat in gepiest heeft. Niet te harden als ze binnen staan.
Rest ons de vraag hoe je schoenen nat geworden zijn......of heb je geen kat?
Ik heb er overigens geen last mee als ze nat zijn geweest.
-
- Forum-lid
Even dit topic een kick geven. Aangezien ik met een 'maat' probleem zit, ben ik benieuwd naar de Nike raceschoenen. Mijn huidige schoenmaat is 52,5 voor nike schoenen. Ik ben eigenlijk benieuwd of nike ook raceschoenen maakt in deze maat? Beetje googlen levert helaas bar weinig info op.
shimano 52 is helaas te klein
shimano 52 is helaas te klein