Nee, hoeveel maanden heb je hem niet gekregen omdat je gelijk je abonnement opzegt?FransBreedijk schreef: ↑11 jan 2021 22:11 Heb Fiets niet ontvangen. Krijg geen reactie op mail en telefoon wordt ook niet opgenomen. Abonnement maar opgezegd, jammer hebben meerdere lezers deze ervaring?
Bezorging drama
Watertappunten: zoek en vul aan op Drinkwaterkaart.nl
Hallo Frans, vervelend dat je Fiets niet hebt ontvangen. En heel vreemd dat je onze klantenservice niet te pakken krijgt. Zou je me je mailtje willen forwarden? Dat kan naar edwin@fiets.nl. Dan vraag ik of ze even contact met jou op willen nemen.FransBreedijk schreef: ↑11 jan 2021 22:11 Heb Fiets niet ontvangen. Krijg geen reactie op mail en telefoon wordt ook niet opgenomen. Abonnement maar opgezegd, jammer hebben meerdere lezers deze ervaring?
Mochten er meer mensen problemen ondervinden met de bezorging, alle info over de klantenservice is terug te vinden via: https://www.fiets.nl/klantenservice/
-
- Forum-lid
- Berichten: 1279
- Lid geworden op: 05 apr 2012 20:16
- Locatie: Enschede
Het ging de laatste tijd goed met de bezorging, maar nr 7 heb ik nog niet ontvangen, ben benieuwd
Hier ook zo.Swedish Chef schreef: ↑26 jun 2021 22:05 Het ging de laatste tijd goed met de bezorging, maar nr 7 heb ik nog niet ontvangen, ben benieuwd
Bij fietsmaat in het dorp is die al wel bezorgd.
Zag hem net ook in de winkel liggen
Canyon Aeroad / Canyon Grizl / Octane One Prone / (Boardman SLR 9.8 op Saris H3)
Nr.7 had je vorige week al moeten ontvangen. Als die er nu nog niet is, gaat het fout. Dan kun je het best even contact opnemen met de klantenservice (klantenservice@fiets.nl), dan zorgen zij dat er alsnog 1 wordt nagestuurd.
Hier van hetzelfde laken een pak, geen Fiets ontvangen deze maand, afgelopen maandag een mail gestuurd naar de klantenservice, mail terug met bevestiging dat Fiets opnieuw verstuurd is, inmiddels is het donderdag en nog niets ontvangen.......
Is Fiets daar schuldig aan? Of de postbezorging?
Als iets goed geregeld is in NL, dan is het de postbezorging wel. Ik schat in dat de uitlevering aan de post vanuit de drukker/verdeler gewoon ruk is.
Ik heb dezelfde ervaringen met andere bladen. Zo heel af en toe krijg ik zo'n bladcadeau. Ik bestel dan weer braaf een blad maar zonder uitzondering krijg ik die bladen dan nooit, of onvolledig. En vervolgens krijg je weer een callcenter aan de lijn of je niet wilt verlengen.
Als je een beetje Googled op issues met de bezorging van NewSchoolMedia (en DPG Media) kom je echt een bak ellende tegen.
Ik ben niet zo snel van het klagen, maar dit is proefondervindelijk ervaren en ik ben daarom al lang geleden gestopt met abbo's vanwege dit gezeik.
Ik heb dezelfde ervaringen met andere bladen. Zo heel af en toe krijg ik zo'n bladcadeau. Ik bestel dan weer braaf een blad maar zonder uitzondering krijg ik die bladen dan nooit, of onvolledig. En vervolgens krijg je weer een callcenter aan de lijn of je niet wilt verlengen.
Als je een beetje Googled op issues met de bezorging van NewSchoolMedia (en DPG Media) kom je echt een bak ellende tegen.
Ik ben niet zo snel van het klagen, maar dit is proefondervindelijk ervaren en ik ben daarom al lang geleden gestopt met abbo's vanwege dit gezeik.
Ik pak ze wel weer in de afdaling
En vandaag voor de tweede keer editie 7 binnen gekregen.....en het is mij duidelijk waar het mis gaat........het verzendadres is een klein los papiertje wat in het plastic zit, daar zitten bij deze editie oa ook een Tour boekje bij, nu kan het boekje vrij bewegen in het plastic en dus boven het verzendadres terecht komen, daardoor niet te bezorgen. Oplossing is verzendadres op de buitenkant met een sticker.