Vanaf 1 Juli: https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpe ... ustus-2021
Actuele situatie frankrijk
Waar ik ga, is de prijs 47 euro.
Maar zaterdag toch al code voor gratis test kunnen aanvragen. Ik zie wel. Ik heb het er trouwens ook gewoon voor over.
Maar zaterdag toch al code voor gratis test kunnen aanvragen. Ik zie wel. Ik heb het er trouwens ook gewoon voor over.
Voor de mensen die het betreft: ik heb zojuist 4 antigeentesten geboekt via de officiele site van de overheid. Voor de dag die ik wilde zag ik al bepaalde tijden niet meer beschikbaar staan, en op 1 van de locaties was er echt bijna niks meer beschikbaar. Dus voor de mensen die getest naar Frankrijk willen, ik zou meteen even plannen.
Wel begreep ik dat De Jonge morgen gaat overleggen of van groen naar groen of geel naar geel evt zonder test zou kunnen. Maar er is een mogelijkheid je test weer te annuleren.
Doe er je voordeel mee...
Wel begreep ik dat De Jonge morgen gaat overleggen of van groen naar groen of geel naar geel evt zonder test zou kunnen. Maar er is een mogelijkheid je test weer te annuleren.
Doe er je voordeel mee...
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Dat zou het meest logisch zijn. Met alle versoepelingen nu is dat stomme testje een neveldruppel op een gloeiende plaat.
Kijk even naar de winkelstraten, kroegen, etc.
Less is bore
- Enzzo
- Forum-lid HC
Helaas (of gelukkig) gaat de Jonge daar niet over. Lidstaten bepalen zelf of er een toegangstest nodig is.
Je kunt ook gewoon een screenshot van iemand anders op je telefoon zetten. Werkt bij discotheken in NL schijnbaar ook
Je kunt ook gewoon een screenshot van iemand anders op je telefoon zetten. Werkt bij discotheken in NL schijnbaar ook
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
Ge ving nog nie veel wind
De Jonge had het hele testfestijn gisteren niet op orde, du is wel gemotiveerd om het mogelijk te maken zonder test. Maar inderdaad Frankrijk gaat erover. Hoe bang zijn ze daar, en in hoeverre laten mensen zich afschrikken door het feit of ze een test moeten doen. Dat is een beetje de hamvraag...daniel1975 schreef: ↑01 jul 2021 08:56Dat zou het meest logisch zijn. Met alle versoepelingen nu is dat stomme testje een neveldruppel op een gloeiende plaat.
Kijk even naar de winkelstraten, kroegen, etc.
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.
Ik ben net over de lokale markt gestruind in Anduze, Cevennen. 70% procent draagt daar buiten een mondkapje. Binnen nagenoeg iedereen. Het hoeft natuurlijk geen uitleg dat iedereen dat ding fout draagt. Het is voor de bühne. Politie is aanwezig en vindt alles best.
En nou ga ik ergens lekker eten
En nou ga ik ergens lekker eten
Live fast; die young. mijn blog
Nederland is dan ook kampioen verordeningen opstellen zonder de naleving daarvan te controleren.