Vrouwenwielrennen 2021, 2022, 2023 en 2024
Lul toch niet. Dit is de eerste keer dat ik reageer op dat kinderachtige gekrakeel van je. Misschien moet je inderdaad maar iets leukers gaan doen i.p.v. elke keer weer op dit soort manier te reageren.timo2.0 schreef: ↑04 jul 2021 13:52 Zoek je weer spijkers op laag water? Ik heb de uitslag en foto's uit dit bericht ge-copy-paste:
https://www.cyclingonline.nl/artikel/20 ... empen.html
En zoals je ziet geven ze daar nu eenmaal alleen de eerste vijftien. Later kwam ik op twitter die foto tegen van de uitdraai van de volledige uitslag en die heb ik toen in het Moonen topic gepost. Had ik ook niet kunnen doen, toch? Echt, ga iets leuks doen met je zondag.
Wat zwets je nou? Dit is het topic over vrouwenwielrennen - dit is dus niet het Puck Moonen topic - en ik citeer hier een uitslag die ik letterlijk van internet heb gekopieerd en waarin Moonen niet wordt genoemd. Jij komt speciaal, naar eigen zeggen voor de eerste keer, op mijn bericht reageren om mij in het topic over vrouwenwielrennen te verwijten dat ik Moonen niet noem, En dat zou dan geen spijkers op laag water zoeken zijn? Terwijl ik de uitslag van Moonen in haar eigen topic wel heb vermeld?senior schreef: ↑04 jul 2021 17:49Lul toch niet. Dit is de eerste keer dat ik reageer op dat gekrakeel van je. Misschien moet je inderdaad maar iets leukers gaan doen i.p.v. elke keer weer op dit soort manier te reageren.timo2.0 schreef: ↑04 jul 2021 13:52 Zoek je weer spijkers op laag water? Ik heb de uitslag en foto's uit dit bericht ge-copy-paste:
https://www.cyclingonline.nl/artikel/20 ... empen.html
En zoals je ziet geven ze daar nu eenmaal alleen de eerste vijftien. Later kwam ik op twitter die foto tegen van de uitdraai van de volledige uitslag en die heb ik toen in het Moonen topic gepost. Had ik ook niet kunnen doen, toch? Echt, ga iets leuks doen met je zondag.
Lazer toch op man. Ik ga verder ook geen woorden meer aan je vuil maken, bij deze sta je, net als Japie Telder, op "ignore"
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
Geen uitslag voor de 2 Districtenpijl - Ekeren-Deurne. Hoewel het nog vrij zonnig begon werd de dameskoers vroegtijdig stilgelegd vanwege het barre weer.
-
- Forum-lid
Soms is goed knippen en plakken al moeilijk.
- Enzzo
- Forum-lid HC
Ga zo door Timo! Een feest om te lezen dit topic en het is ook nog eens gelardeerd met prachtige foto’s!!
Complimenten voor je noeste arbeid
Complimenten voor je noeste arbeid
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
Ge ving nog nie veel wind
Nog even over de 2 Districtenpijl - Ekeren-Deurne. Mieke Docx schrijft op Facebook:
.
.
De Baloise Ladies Tour is van 8 tot en met 12 juli het volgende grotere (2.1-wedstrijd ) treffen op de Belgische wielerkalender.De weergoden hebben vandaag nog maar eens hun uiterste best gedaan tijdens de UCI 1.2 2 Districtenpijl - Ekeren-Deurne 2021. ⛈
De organisatie besloot één ronde voor het einde de wedstrijd te beëindigen door het onweer, wateroverlast en omgewaaide hekkens. Bijna niemand was op de hoogte van de vervroegde spurt en zo werd er besloten niemand in de uitslag te zetten. 🥲
Jammer, want ik had opnieuw een goed gevoel en een goede wedstrijd achter de rug!
Op naar de Baloise Ladies Tour 2021