adres voor custom clubkleding gezocht
- geertjan5
- Forum-lid
bioracer is dan nog niet eens de duurste. Ligt ook zeker aan je aantallen denk ook niet dat de vereniging waar je voorzitter van bent en waarbij je rijd? evengroot is als een dwarsdoorsnee vereniging.
Als ik het goed heb begrepen rijden wij over 1 of 2 jaar ook met bioracer. Niet dat de huidige niet bevalt maar bioracer is toch wel wat meer kwaliteit. En de aantallen gaan ook omhoog.
Als ik het goed heb begrepen rijden wij over 1 of 2 jaar ook met bioracer. Niet dat de huidige niet bevalt maar bioracer is toch wel wat meer kwaliteit. En de aantallen gaan ook omhoog.
Wie vecht kan verliezen, wie niet vecht heeft al verloren.
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Vraag eens een offerte bij de volgende firma's:
Vermarc
Bio Racer
De Geest
PRORACE
Moozes
Decca
NGB Europe
Gekende firma's met gekende kwaliteit. De ene is weliswaar goedkoper dan de andere maar levertermijnen, opstartkosten, eventueel bijbestellings mogelijkheden kunnen ook een rol spelen.
Succes nog.
Vermarc
Bio Racer
De Geest
PRORACE
Moozes
Decca
NGB Europe
Gekende firma's met gekende kwaliteit. De ene is weliswaar goedkoper dan de andere maar levertermijnen, opstartkosten, eventueel bijbestellings mogelijkheden kunnen ook een rol spelen.
Succes nog.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
Met custom kleding van Bioracer ook goede ervaring. Ziet er kwalitatief goed uit en zit ook goed.
Welk merk hier nog niet genoemd is: Milremo. Dit is het custom merk van Shimano Benelux. Zijn wij nu naar overgestapt en tot nu toe bevalt het goed. Of ik het beter vind dan Bioracer ben ik nog niet uit (want dat beviel erg goed) maar is zeker geen slechte kleding.
Welk merk hier nog niet genoemd is: Milremo. Dit is het custom merk van Shimano Benelux. Zijn wij nu naar overgestapt en tot nu toe bevalt het goed. Of ik het beter vind dan Bioracer ben ik nog niet uit (want dat beviel erg goed) maar is zeker geen slechte kleding.
Stevens SCF 2 Ultegra SL / Stevens Vuelta Ultegra SL
- geertjan5
- Forum-lid
nu moest ik het zelf ook maar eens weten.. dus alle blaadjes van bikemotion doorgelopen en was inderdaad van Forte.
pfff bedankt voor de hulp;)
pfff bedankt voor de hulp;)
Wie vecht kan verliezen, wie niet vecht heeft al verloren.
- amclassic-fan
- Forum-lid HC