Actuele situatie frankrijk
ik ben de laatste 2x Frankrijk ook ieder jaar aangehouden door douane.. dus zal die kut test maar gaan laten doen om toch maar zeker te zijn van geen boete, 1x aan peage tegengehouden en vorig jaar van de weg geplukt en hebben ze heel mijn auto doorzocht lol, eten kleren en mijn fiets meer hebben ze niet gevonden..
- daniel1975
- Forum-lid HC
Steek jij je middelvinger op ofzo?
Ik ben in al die jaren nog nooit bij welke grens dan ook gecontroleerd. Behalve paspoort bij UK en Zwitserland.
Ik ben in al die jaren nog nooit bij welke grens dan ook gecontroleerd. Behalve paspoort bij UK en Zwitserland.
Less is bore
Meestal laten ze mij met rust. Gelukkig deze keer in Frankrijk ook. Ik ben ooit een keer in Duitsland van de weg geplukt voor controle. Een man met plastic handschoentjes die twee tassen met kleding en een fiets ging onderzoeken. Die dacht ook na een paar tellen,..... laat maar, niks te vinden hier
Live fast; die young. mijn blog
nadeel van alleen reizen zeker?daniel1975 schreef: ↑12 jul 2021 14:34 Steek jij je middelvinger op ofzo?
Nou, de stijging in positieve tests lijkt eruit/daling lijkt ingezet (waarmee volgens mij vooral is aangetoond dat de enorme fluctuatie in positieve testresultaten meer een administratief verschijnsel is dan een epidemiologisch verschijnsel, maar soit...). Met een beetje mazzel krijgt NL de komende week en wellicht de week daarop een oranje kleurtje (helemaal als met ingezette daling NL een beetje slim is met het doorgeven van de 2-wekelijkse waardes), en de week daarop weer groen.
ik probeer ook maar een beetje positief te blijven.
ik probeer ook maar een beetje positief te blijven.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
Denk het wel, ben ook al een paar keer bij een tolpoortje door de douane aan de kant gezet. Geen probleem, paar vragen over waar je vakantie hebt gevierd/gaat vieren, soms willen ze even in de kofferbak kijken. Nooit langer dan 5 minuten bezig geweest, altijd vriendelijke en meestal Engels sprekende douaniers. Die doen ook hun werk.keniske schreef: ↑12 jul 2021 14:59nadeel van alleen reizen zeker?daniel1975 schreef: ↑12 jul 2021 14:34 Steek jij je middelvinger op ofzo?
Dan zal het in Frankrijk verplicht moeten worden. De vaccinatiebereidheid is nogal laag.
Nou, hebben wij even mazzel dat we niet volgens het Cambodjaans alfabet zijn gaan benoemen dan, dan waren we ruim 2x zo lang bezig voor we klaar waren
Volgens mij is het klaar als genoeg mensen beslissen dat het klaar is, maar laten we hier geen Kerroonna discussie 2.0 starten
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?