Standplaats: Eifel (Duitsland)
Omgeving Spa is totaal geen probleem. Het water staat op zijn normale niveau, en hoewel er wat schade is aan wegdek hier en daar, komt dat vooral voor op achterafbaantjes die je bij een meer standaard rondje sowieso niet aandoet.
Fietsen in Zuid-Limburg is totaal geen probleem op dit moment. Buiten het centrum van Valkenburg (wat is afgesloten) kun je overal prima fietsen en is er niets aan de hand.
Ben zelf woonachtig in deze regio en heb afgelopen week meerdere ritten gemaakt in het heuvelland.
-
- Forum-lid
- Contact
Inmiddels is ook Valkenburg weer bereikbaar, in ieder geval per fiets.
haarspeldbochten zijn mijn specialiteit...nu die stukken en ervoor en daarna nog
-
- Forum-lid
Volgens mij geldt dit nog veel meer voor delen van de Eifel dacht ik zo. Ik zou mijn hoogtemeters rond Arnhem / Nijmegen gaan zoeken momenteel.
Weet niet hoe de Ruhrsee ligt ten opzichte van het getroffen deel, maar stel dat je een beroep op hulpdiensten moet doen daar.
Denk dat die niet op een wielertoerist zitten te wachten momenteel.
Mijn advies, geheel ongevraagd? Wegblijven!
Doe alles wat je doet met hart en ziel.
Ruhrsee is goed te doen, behalve het plaatsje Gemund. Daar kon ik donderdag iig niet door.
Ik heb uiteindelijk deze route gefietst en dat ging prima:
https://www.strava.com/activities/5668851395/
Wij gaan in september een dag of 10 naar Leiwen, in de moezel eifel….
Nu hoor ik het nodige over gravelen in de eifel. Ik heb denk ik wel de mogelijkheid om 2 keer een ritje doen, van een uur of 2 á 3.
Ie iemand bekend met die regio én kent daar gravelmogelijkheden?
Nu hoor ik het nodige over gravelen in de eifel. Ik heb denk ik wel de mogelijkheid om 2 keer een ritje doen, van een uur of 2 á 3.
Ie iemand bekend met die regio én kent daar gravelmogelijkheden?
@Juppehup: Dergelijke reacties zijn natuurlijk altijd leuk om te horen! Neem aan dat je dan deze La Ferme Libert (177 km, 4000 hm) gereden hebt? Overigens stond bij mij na afloop in Aywaille toch net iets meer dan 4000 hm op de (uiteraard geijkte) teller.