Het grote domme vragen topic
Thanks, ja ik heb die schijven toch nog liggen. Maar ik merk als ik met achter rem dat er weinig gebeurt. Zou kunnen dat de blokken vuil zijn. Heb een paar keer goed hard proberen te remmen, maar dat maakt weinig verschil.
Cube Litening Aero C:68X SLT
Trek Emonda SL5
Rose Backroad GRX RX620
Cube Agree C:62 (Taxc Fiets)
Trek Emonda SL5
Rose Backroad GRX RX620
Beter was je begonnen met de blokken en remschijf te ontvetten.
Dogma F
Edwardfotografie schreef: ↑24 jul 2021 08:54 Wordt er tijdens de Olympische spelen door de fietsers gefietst op hun “eigen” ploegendienst of fietsen ze nu op een andere “NL team” fiets?
British Cycling had in 2012 wel een speciale nationale fiets
"Shirtje korte mouwen € 200, c'est pas normal!"
Remmen ontvetten lost wel iets op, maar maakt het niet veel beter. Maar ik denk dat ik weet wat het probleem is. Er zitten nu zachte blokjes in en ik ben gewend om met die metalen blokjes te rijden. Denk dat dat het verschil maakt. Toch fijn dat geen van de "kenners" die de moeite om het belachelijk te maken, me hierop wijst
Cube Litening Aero C:68X SLT
Trek Emonda SL5
Rose Backroad GRX RX620
Trek Emonda SL5
Rose Backroad GRX RX620
- borgmonster
- Forum-lid
Gelukkig heb je je volledige remtechniekhistorie en aanpassingen daaraan in je eerste bericht gemeld waarom je om advies vroeg!Lion1979 schreef: ↑25 jul 2021 16:19 Remmen ontvetten lost wel iets op, maar maakt het niet veel beter. Maar ik denk dat ik weet wat het probleem is. Er zitten nu zachte blokjes in en ik ben gewend om met die metalen blokjes te rijden. Denk dat dat het verschil maakt. Toch fijn dat geen van de "kenners" die de moeite om het belachelijk te maken, me hierop wijst
Verder vind ik het wel belachelijk dat je je technische vraag in dit topic stelt als je een serieus antwoord wil.
ex-CUBE Litening full carbon Ultegra 3x10
ex-Benotto SL Campagnolo Record 2x6
ex-Benotto SL Campagnolo Record 2x6
Maar zachte remblokjes remmen toch juist beter/harder dan hardere remblokken?Lion1979 schreef: ↑25 jul 2021 16:19 Remmen ontvetten lost wel iets op, maar maakt het niet veel beter. Maar ik denk dat ik weet wat het probleem is. Er zitten nu zachte blokjes in en ik ben gewend om met die metalen blokjes te rijden. Denk dat dat het verschil maakt. Toch fijn dat geen van de "kenners" die de moeite om het belachelijk te maken, me hierop wijst