Ik vermoed dat z’n sponsor ( Canyon die ook sponsor is van de race ploeg) daar heel anders overdenkt
Olympische Spelen Tokyo 2021
van der Poel kan bijna overal tekenen als hij wil. Hij kan dus kiezen voor geld en een voorgeschreven programma of voor een kleiner ploeg (zoals nu) waar hij heel veel zelf kan bepalen.
- thestudent
- Forum-lid HC
Gave afbeelding trouwens. Kijk ook maar eens hoe ver de vering en banden van pidcock op deze dropoff tot de limiet gedreven worden. Bandjes zo zacht mogelijk, maar net niet te zacht.
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!
- thestudent
- Forum-lid HC
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!
-
- Forum-lid
Tsja, sommige dames weten blijkbaar niet dat er nog iemand voorop rijdt.
Van der Poel weet als enige niet dat een plankje is weggehaald.........
Vind het meer enorme knulligheid.
Doe alles wat je doet met hart en ziel.
het roeien trouwens ook..thestudent schreef: ↑26 jul 2021 15:18 https://twitter.com/niekkimmann/status/ ... 0261124104
De fietsonderdelen lijken wel vervloekt
Maar zelf in mijn jeugd enkele jaren fanatiek gefietscrosst, en zelfs bij het meest amateuristische clubjes in Schubbekutteveen en Nergenshuizen gebeurden dit soort dingen niet.
En nu bij de belangrijkste wedstrijd in jaren lopen er dit soort oelewappers rond.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Voelt inderdaad een beetje alsof de begeleiding niet helemaal op het juiste niveau is.uninvitedguest schreef: ↑26 jul 2021 15:35Tsja, sommige dames weten blijkbaar niet dat er nog iemand voorop rijdt.
Van der Poel weet als enige niet dat een plankje is weggehaald.........
Vind het meer enorme knulligheid.
Gunnewijk vind het “enorm knap dat je na deze wedstrijd met zilver naar huis gaat”.
Dat vind ik een prima motivatie om plaats te maken voor een coach die wél voor goud gaat met zo’n team.
Less is bore