Als ik zoek op de Rocket Ron van Schwalbe vind ik zo ongeveer 239292992 verschillende versies.
Ik heb het dan niet over maten, die verschillen snap ik.
Kan iemand uitleg geven?
Speedgrip
Super Ground
Performance
Speed Super Race
Performance Liteskin
Enz
Rocket Ron verschillen
Ik zou hier kunnen beginnen een eindverhandeling schrijven, maar het is me al eens voorgedaan:
https://www.mantel.com/blog/schwalbe-mt ... n-koopgids
https://www.mantel.com/blog/schwalbe-mt ... n-koopgids
Thanks.
Ik snap helemaal niks van zo’n vol gamma. Je moet haast een wetenschappelijke studie hebben gevolgd om het te begrijpen.
Ik snap helemaal niks van zo’n vol gamma. Je moet haast een wetenschappelijke studie hebben gevolgd om het te begrijpen.
- daniel1975
- Forum-lid HC
En wat te denken van verschillende productie batches, voorraadbeheer, voorraad bij je dealers: volgens mij kan het met de helft minder.
Less is bore
En dan meteen nog maar een domme vraag er achteraan.
Welke versie moet ik als huis, tuin en keuken UHR fietser die de MTB ook meeneemt op vakantie nemen?
Welke versie moet ik als huis, tuin en keuken UHR fietser die de MTB ook meeneemt op vakantie nemen?
- thestudent
- Forum-lid HC
In nederland heb je die protectie nergens nodig. Hier liggen geen stenen waar je je band op stuk kan schuren.
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!
Uiteindelijk op aanraden van Daniel maar 3x Wolfpack besteld.
1x Cross
1x Speed
1x Race
1x Cross
1x Speed
1x Race
- daniel1975
- Forum-lid HC
Voor NL meer dan genoeg, kun je prima mee uit de voeten.
Wolfpack is het merk van de man achter de Conti Black Chili, Spesh Gripton, Schwalbe addix, etc.
Krijgt goede reviews en ik ben er zelf ook tevreden over.
Wolfpack is het merk van de man achter de Conti Black Chili, Spesh Gripton, Schwalbe addix, etc.
Krijgt goede reviews en ik ben er zelf ook tevreden over.
Less is bore
Schwalbe heeft wel veel opties (het is een beetje zoals koffie bij Starbucks bestellen), maar het is in ieder geval nog enigzins te duiden. Probeer maar eens een setje Maxxis banden te bestellen...
Mocht je ooit nog eens Schwalbe overwegen, dan zou voor jouw doel een Nobby Nic (da's het profiel) veel logischer zijn. Bijvoorbeeld in Superground of Supertrail uitvoering (da's de casing) en dan met speedgrip compound (de rubbersoort).
Mocht je ooit nog eens Schwalbe overwegen, dan zou voor jouw doel een Nobby Nic (da's het profiel) veel logischer zijn. Bijvoorbeeld in Superground of Supertrail uitvoering (da's de casing) en dan met speedgrip compound (de rubbersoort).
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?