Wat heb jij voor het laatst gekocht?
Een paincave inrichting:
- Wahoo Kickr Core
- Shimano 11 speed 105 casette (11-32)
- Elite Sterzo Smart voorwielsteun (voor sturen in Zwift)
- Trainermat (XAND)
- Wahoo Tickr harstlagmeter.
Wahoo Kickr Core nu in de aanbieding bij de shops die op elkaar letten voor EUR 719. (Mantel, Futurumshop, etc)
Ik gebruik op de weg vaak de Applewatch met Strava voor de hartslag en gezien ik daar goed op moet letten heb ik er maar een losse hartslagmeter erbij gekocht.
Zou je zeggen, mis je wellicht een fan; maar ik heb een Dyson "Cool" tower fan en die brengt heel veel lucht in beweging, dus ben benieuwd. Ik ga Zwiften op mijn iPad of iMac. Nog even te bezien.
- Wahoo Kickr Core
- Shimano 11 speed 105 casette (11-32)
- Elite Sterzo Smart voorwielsteun (voor sturen in Zwift)
- Trainermat (XAND)
- Wahoo Tickr harstlagmeter.
Wahoo Kickr Core nu in de aanbieding bij de shops die op elkaar letten voor EUR 719. (Mantel, Futurumshop, etc)
Ik gebruik op de weg vaak de Applewatch met Strava voor de hartslag en gezien ik daar goed op moet letten heb ik er maar een losse hartslagmeter erbij gekocht.
Zou je zeggen, mis je wellicht een fan; maar ik heb een Dyson "Cool" tower fan en die brengt heel veel lucht in beweging, dus ben benieuwd. Ik ga Zwiften op mijn iPad of iMac. Nog even te bezien.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Die Dyson blaast super, maar de prijs is helaas absurd.
Less is bore
Eens; paar jaar geleden gekocht toen we nog warme zomers hadden.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik vind hem fraai!
Less is bore
Actie is afgelopen geen kortingsbonnen Dyson meer bij ING.
Dogma F
Zipp 303 S Carbon Tubeless Disc Center Lock met pricematch bij Bike-components, na een tip van de conservator van het wielenmuseum: Rene.
Gravel, ik heb (nog) geen racefiets met schijfremmen
Watertappunten: zoek en vul aan op Drinkwaterkaart.nl
Voorlopig is er toch niks leverbaar... en ook al was dat wel zo gaat er op zijn vroegst na komend seizoen een nieuwe wegfiets komen.