Ik heb een Trek Domane 4.3 en daar zitten de standaard Bontrager TLR velgen in.
Heb nog een setje Supra RA pro wielen staan.
Zou dit een verbetering zijn, velgen zijn hoger maar wel smaller.
Supra ra pro beter dan standaard Bontrager ter?
Zoals keezx zegt, omwisselen is toch n fluitje van n cent? Wellicht dat je de looks van de supra's beter vindt, dan ga je dàt erop vooruit. Voor de rest is het op geen enkel vlak een verbetering.
Verstuurd vanaf mijn E6653 met Tapatalk
Verstuurd vanaf mijn E6653 met Tapatalk
Klopt, heb ze gewisseld.
Smallere velg dus gedoe met remmen afstellen en of dit nu ook zo fijn is met 25mm bandjes op deze velg.
Originele velgen gaan er weer in en Supra's staan op MP.
Eerdaags maar eens gaan kijken voor een leuke betaalbare upgrade 17C velg.
Nog suggesties voor een set met goede prijs/kwaliteit verhouding?
Smallere velg dus gedoe met remmen afstellen en of dit nu ook zo fijn is met 25mm bandjes op deze velg.
Originele velgen gaan er weer in en Supra's staan op MP.
Eerdaags maar eens gaan kijken voor een leuke betaalbare upgrade 17C velg.
Nog suggesties voor een set met goede prijs/kwaliteit verhouding?
Ik weet niet van welk jaar jouw Bontrager TLR wielen zijn, maar als ik bij de specs kijk, dan zijn ze gewoon 17C.
Deze wielen heb je neem ik aan?
Deze wielen heb je neem ik aan?
Ik heb bij mantel bijna een nieuwe Sensa racefiets gekocht met bovenstaande wielset blijkt dat het maximale rijders gewicht 100kg is. Ik ben 193 cm lang met een maximaal gezond gewicht van iets boven de 95kg. Ben zelf 102 kg. Dit maximale gewicht van 100kg bij 12go biking ontdekt . Maw als je boven de 100kg bent kan je er vanuit gaan dat dit soort wielen snel problemen mee gaat krijgen.
Je moet daar nu niet met 150 kg op gaan fietsen, maar die kunnen altijd wel meer aan dan opgegeven. Zolang je er niet mee gaat stunten, bunnyhoppen,... dan zit je wel safe.