\
Spatborden, meer rechtop zitpositie, vaak iets van een kettingkast, bagagedrager. Makkelijker te fietsen met gewone kleren. Loopt minder in de gaten als jat-object.
Fiets Magazine nr. 12-2024 is nu verkrijgbaar! Bestel jouw exemplaar zonder verzendkosten in onze shop, voor jezelf of als cadeau voor iemand anders!
\
Nog een voordeel van de hybride is dat deze reflectoren heeft, en (indien je hier op let bij aankoop) verlichting, bij voorkeur met een naafdynamo. Altijd handig, nooit een platte batterij voor je lampjes.Dritty schreef: ↑15 sep 2021 10:08 Bedankt voor het meedenken! Toch vreemd hoe dat werkt. Deze argumenten had ik zelf ook kunnen verzinnen, maar misschien onbewust wat minder aandacht gegeven (stiekem een gravel-bike wel mooi vinden). Voor de sportieve plezier rondjes heb ik namelijk al een mooie racefiets. In praktijk zal ik de nieuwe fiets voornamelijk voor woon-werk gaan gebruiken en zouden de gravel-ritjes een eventueel mooie bijkomstigheid zijn. Ik denk dat scepticus en jberends gelijk hebben dat een hybride-fiets voor mij eigenlijk toch een betere optie is.
Als ik een knoop heb doorgehakt en een fiets heb gekocht, zal ik dit hier delen
Dritty schreef: ↑15 sep 2021 10:08 Bedankt voor het meedenken! Toch vreemd hoe dat werkt. Deze argumenten had ik zelf ook kunnen verzinnen, maar misschien onbewust wat minder aandacht gegeven (stiekem een gravel-bike wel mooi vinden). Voor de sportieve plezier rondjes heb ik namelijk al een mooie racefiets. In praktijk zal ik de nieuwe fiets voornamelijk voor woon-werk gaan gebruiken en zouden de gravel-ritjes een eventueel mooie bijkomstigheid zijn. Ik denk dat scepticus en jberends gelijk hebben dat een hybride-fiets voor mij eigenlijk toch een betere optie is.
Als ik een knoop heb doorgehakt en een fiets heb gekocht, zal ik dit hier delen
Dritty schreef: ↑15 sep 2021 10:08 Bedankt voor het meedenken! Toch vreemd hoe dat werkt. Deze argumenten had ik zelf ook kunnen verzinnen, maar misschien onbewust wat minder aandacht gegeven (stiekem een gravel-bike wel mooi vinden). Voor de sportieve plezier rondjes heb ik namelijk al een mooie racefiets. In praktijk zal ik de nieuwe fiets voornamelijk voor woon-werk gaan gebruiken en zouden de gravel-ritjes een eventueel mooie bijkomstigheid zijn. Ik denk dat scepticus en jberends gelijk hebben dat een hybride-fiets voor mij eigenlijk toch een betere optie is.