Deze zet snap ik echt niet. Bennett gaat toch nooit nog gemotiveerd zijn om die ploeg te helpen?daniel1975 schreef: ↑15 sep 2021 21:23 And the soap continues…..
https://m.nieuwsblad.be/cnt/dmf20210915_95431675
Het Patrick Lefevere topic
- thestudent
- Forum-lid HC
Nee daarom kun je hem nu mooi treiteren door hem overal op te stellen.
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!
Ik denk niet voor de koersen die PL in gedachten heeft. Desnoods stelt hij hem in zijn eentje op
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
- Enzzo
- Forum-lid HC
Blijkbaar interesseert het hem echt helemaal niets. Derde?!Ik doe niks af van de prestatie van Remco, knap om op dat parcours tussen die namen derde te eindigen…..
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
Ge ving nog nie veel wind
Doordat hij het EK gereden heeft kan PL zijn loon niet halveren (wat mag na een aantal maanden inactiviteit).bartdr schreef: ↑16 sep 2021 08:08Deze zet snap ik echt niet. Bennett gaat toch nooit nog gemotiveerd zijn om die ploeg te helpen?daniel1975 schreef: ↑15 sep 2021 21:23 And the soap continues…..
Daarom dat hij nu wel opgesteld wordt (in veredelde kermiskoersen).
Niet zo'n slimme zet van Bennett om dat EK te rijden, zijn laatste maanden worden op die manier geen pretje. Ook bij de rest van het team is er weinig begrip voor zijn manier van handelen.
-
- Forum-lid
Sam Bennett raad ik aan om The Loneliness of the Long-distance Runner te lezen; en sowieso is het geen schande om zich eenzaam tussen de wolven te voelen, waarmee ik niet suggereer dat Sam een arm schaap is.
Voor een verdubbeling van mijn salaris wil ik ook wel een paar kermiskoersen rijden.lugosi schreef: ↑16 sep 2021 11:20Doordat hij het EK gereden heeft kan PL zijn loon niet halveren (wat mag na een aantal maanden inactiviteit).bartdr schreef: ↑16 sep 2021 08:08Deze zet snap ik echt niet. Bennett gaat toch nooit nog gemotiveerd zijn om die ploeg te helpen?daniel1975 schreef: ↑15 sep 2021 21:23 And the soap continues…..
Daarom dat hij nu wel opgesteld wordt (in veredelde kermiskoersen).
Niet zo'n slimme zet van Bennett om dat EK te rijden, zijn laatste maanden worden op die manier geen pretje. Ook bij de rest van het team is er weinig begrip voor zijn manier van handelen.
Verplichten om uit te rijden kan toch niet en mocht hij wel een beetje zijn best doen, heeft ook nog eens de rest van het jaar gratis salami .
Campagnolo Ultra Dork
Z'n loon was idd de enige reden dat Bennet het EK reed. Want blijkbaar na 7 minuten al afgestapt.
Ik vind het wel een goeie zet van PL eigenlijk. Bennet speelt met hun voeten en dan doet de ploeg dat gewoon terug. PL houdt z'n mond niet en spreekt dikwijls met boutades (al maakt de pers dat er ook van) maar in de grond van de zaak heeft hij wel dikwijls een punt.
Ik vind het wel een goeie zet van PL eigenlijk. Bennet speelt met hun voeten en dan doet de ploeg dat gewoon terug. PL houdt z'n mond niet en spreekt dikwijls met boutades (al maakt de pers dat er ook van) maar in de grond van de zaak heeft hij wel dikwijls een punt.
Niet voor niets wordt Lefevere geciteert: "Ik vind het plots jammer dat de Ronde van Guangxi in China is geannuleerd."
Al met al blijft hij persoonlijke vetes via de media uitspelen. Ik vraag mij af of hij Bennett niet ook misbruikt als waarschuwing naar zijn andere renners: hou u koest of ik doe dit met u. Past bij het schoolyard bully gedrag dat we van hem kennen.
Al met al blijft hij persoonlijke vetes via de media uitspelen. Ik vraag mij af of hij Bennett niet ook misbruikt als waarschuwing naar zijn andere renners: hou u koest of ik doe dit met u. Past bij het schoolyard bully gedrag dat we van hem kennen.
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Misschien dat een aantal posters het verhaal niet meer volledig heeft. Het gedoe begon voor de ronde van België, Bennet zou volgens Lefevre niet geblesseerd zijn, hij was mentaal net zo zwak als vrouwen die thuis mishandeld worden en toch weer terug gaan. Paar columns later blijkt Bennet toch echt geblesseerd te zijn.
PL dacht zich nog mooi een paar ton te besparen nu hij Bennet had weggepest en dat mislukte door de EK deelname. Nu is PL vol rancune en wilt hij wraak nemen.
Verhaal dat Bennet met ruzie is weggegaan bij Bora klopt natuurijk, dan is het vreemd als je 2 jaar later terug gaat. Maar deze week bleek dat in de staf van bora schoon schip gemaakt wordt en daarnaast is Sagan weg.
PL dacht zich nog mooi een paar ton te besparen nu hij Bennet had weggepest en dat mislukte door de EK deelname. Nu is PL vol rancune en wilt hij wraak nemen.
Verhaal dat Bennet met ruzie is weggegaan bij Bora klopt natuurijk, dan is het vreemd als je 2 jaar later terug gaat. Maar deze week bleek dat in de staf van bora schoon schip gemaakt wordt en daarnaast is Sagan weg.