Wielerseizoen 2021
- daniel1975
- Forum-lid HC
https://www.nu.nl/wielrennen/6157995/kw ... it-wk.html
Zuur om zo je carriere als actief renster af te moeten sluiten![Sad :(](./images/smilies/icon_e_sad.gif)
Zuur om zo je carriere als actief renster af te moeten sluiten
![Sad :(](./images/smilies/icon_e_sad.gif)
Less is bore
Voor zaterdag en zondag hoop ik in volgorde van opnoemen er op één van volgende namen wereldkampioen wordt: Campenaerts -VDPoel en dan WVAert.( hoewel de kansen van Campenaerts zowat nihil zijn
) . Tim Declercq mag ook
Bij de vrouwen: Kopecky - Marianne Vos of Dhoore.
Als het maar een mooie en spannende koers wordt.
![Smile :-)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Bij de vrouwen: Kopecky - Marianne Vos of Dhoore.
Als het maar een mooie en spannende koers wordt.
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord. ![👻](//cdn.jsdelivr.net/gh/twitter/twemoji@latest/assets/svg/1f47b.svg)
![😳](//cdn.jsdelivr.net/gh/twitter/twemoji@latest/assets/svg/1f633.svg)
![🤬](//cdn.jsdelivr.net/gh/twitter/twemoji@latest/assets/svg/1f92c.svg)
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik denk Asgreen, die mag niet terug gehaald worden door de belgen heb ik gister gehoord ![Wink ;-)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
Maar serieus: zou het Wout wel gunnen, verder maakt het mij niet zoveel uit. Wat VDP gaat doen weet niemand. Lijkt mij niet dat hij verstoppertje heeft gespeeld, maar dat hij echt niet fit is (was).
Bij de dames wordt het lastig, maar normaliter moet Van Vleuten toch sowiso podium rijden als er tenminste communicatie is met de ploegleider![Wink ;-)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
Vanmiddag bij de TT Reusser of Van Vleuten denk ik.
![Wink ;-)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
Maar serieus: zou het Wout wel gunnen, verder maakt het mij niet zoveel uit. Wat VDP gaat doen weet niemand. Lijkt mij niet dat hij verstoppertje heeft gespeeld, maar dat hij echt niet fit is (was).
Bij de dames wordt het lastig, maar normaliter moet Van Vleuten toch sowiso podium rijden als er tenminste communicatie is met de ploegleider
Vanmiddag bij de TT Reusser of Van Vleuten denk ik.
Less is bore
ze gaf in 2020 al aan "Ik merk dat ik echt die motivatie voel voor de Olympische Spelen, maar dat het soms ietsje minder is voor de andere wedstrijden.". Nu die voor haar tegenvallend zijn verlopen had ze daarna beter direct kunnen stoppen.daniel1975 schreef: ↑20 sep 2021 11:17 Zuur om zo je carriere als actief renster af te moeten sluiten![]()
Qua palmares is het voor haar m.i. niet fijn maar ook weer niet zuur om zo te stoppen. Beste wat ze zou kunnen doen is een ploeggenote aan de titel helpen maar wanneer dat er ook niet in zit zou ik zeker begrijpen dat ze niet mee doet.
Het onvermijdelijke is gebeurd: Ineos schakelt over op schijfremmen! (althans voor Parijs-Roubaix): https://www.bikeradar.com/news/team-ine ... sc-brakes/
- daniel1975
- Forum-lid HC
Zou wat zijn als ze daardoor de koers verliezen ![Wink ;-)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
Less is bore
Ik vermoed dat ze, ook bij pinarello, bij discs bredere banden kunnen monteren, met lagere druk enzo.
Met de velgremmen (max. 28mm?) lopen ze in deze race vermoedelijk achterstand op t.o.v. disc-gebruikers. P-R lijkt daarmee juist een mooi moment voor de overstap/introductie.
Met de velgremmen (max. 28mm?) lopen ze in deze race vermoedelijk achterstand op t.o.v. disc-gebruikers. P-R lijkt daarmee juist een mooi moment voor de overstap/introductie.
- MarkVeenstra
- Forum-lid HC
Dit is toch ook een verhaal zeg...
https://www.stickybottle.com/latest-new ... twVUmWQcSA
https://www.stickybottle.com/latest-new ... twVUmWQcSA
WIND allrounder custom build 2015
Canyon Ultimate AL 2013
Canyon Ultimate AL 2013