fiedoo schreef: ↑20 sep 2021 13:42
als PL al dronken was, wat er zeker zo uitzag dan was het niet slim van zo op TV te komen maar kon hij daar nog aan ontsnappen?
Tuurlijk kon dan. Gewoon iemand anders sturen uit de ploeg. Je hebt altijd een keuze.
Maar ik zou mij eerder schamen voor het gedrag en de berichten die sommigen hier plaatsen enkel en alleen om iemand af te kraken die ze niet mogen, of iets bewezen is of niet, van een muis een olifant maken ook is voor hen ook geen probleem. Heeft PL gisteren iemand vermoord misschien?
Wat is er niet bewezen? Dat iedereen bij Mapei betrokken was behalve PL?
Of dat Ibarguren Taus een heilige was, evenals VanMol?
Ik vraag mij af of sommigen hier nog nooit dronken geweest zijn en zichzelf in een genante situatie gebracht hebben of zijn het hier allemaal geheelonthouders en /of aanhangers van de wokecultuur?
Ik lust best een drankje, helaas ook regelmatig een kater gehad, maar NOOIT in een arbeidssituatie. Kwestie van prioriteiten en professionaliteit. Overigens ook nooit medewerkers publiekelijk afgefakkeld, maar dat terzijde.
En woke ben ik al helemaal niet, dat lijkt mij duidelijk.
Ik ben wel voor een stuk professionaliteit en fatsoen. Laat dat bij PL nu momenteel net in een glijdende schaal naar beneden zitten......