Wielrennen op tv
Dat is het nieuwe wielrennen!

Drali Onice - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
Volgens SKO, de bron voor de kijkcijfers wordt ook met buitenlandse zenders rekening gehouden.
Ik lees over hun werking:
SKO meet het kijkgedrag in Nederland naar Nederlandse en buitenlandse zenders.
-
- Forum-lid
Met die platte TV's wordt wielrennen op TV wel steeds lastiger.
En dan hebben we het nog niet eens over die half ronde OLED dingen.
En dan hebben we het nog niet eens over die half ronde OLED dingen.
Doe alles wat je doet met hart en ziel.
- MarkVeenstra
- Forum-lid HC
Maar, dat zegt nog niet dat ze van een zelfde evenement (of programma) van verschillende zenders de kijkcijfers optellen.
WIND allrounder custom build 2015
Canyon Ultimate AL 2013
Canyon Ultimate AL 2013
- Enzzo
- Forum-lid HC
Ik heb via de CanalDigital app om mijn Mac de uitzending gestreamd naar de TV. In Frankrijk wel te verstaan.
Uiteraard de uitzending van Canvas/EEN (Bels dus) Laatste verslag van Wuyts, en hoezeer ik die mens ook af en toe kan wurgen is dat natuurlijk wel een groots moment wat heel goed paste bij deze jubileum editie van het WK in notabene het land van het wielrennen pur sang.
En ik moet zeggen dat het commentaar me reuze mee viel!! Wuyts was zowaar mild voor José en beiden gaven ze geen enkele aandacht aan de leuzen op diverse daken zoals "bedankt Michel".
Netjes en bescheiden hoor!
Anyway, my point is: Ik zal dus nooit in die statistieken terug te vinden zijn. En vermoedelijk zijn er meer die via apps, telefoons, pad's, en andere dingen dit wk gevolgd hebben via een kanaal wat het best bij hun beleving past. Ergo; kijkcijfers zijn een stoffig, achterhaald fenomeen....
Uiteraard de uitzending van Canvas/EEN (Bels dus) Laatste verslag van Wuyts, en hoezeer ik die mens ook af en toe kan wurgen is dat natuurlijk wel een groots moment wat heel goed paste bij deze jubileum editie van het WK in notabene het land van het wielrennen pur sang.
En ik moet zeggen dat het commentaar me reuze mee viel!! Wuyts was zowaar mild voor José en beiden gaven ze geen enkele aandacht aan de leuzen op diverse daken zoals "bedankt Michel".
Netjes en bescheiden hoor!
Anyway, my point is: Ik zal dus nooit in die statistieken terug te vinden zijn. En vermoedelijk zijn er meer die via apps, telefoons, pad's, en andere dingen dit wk gevolgd hebben via een kanaal wat het best bij hun beleving past. Ergo; kijkcijfers zijn een stoffig, achterhaald fenomeen....
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
-
- Forum-lid
-
Laatst gewijzigd door Deleted_User op 01 okt 2021 17:18, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Forum-lid
-
Laatst gewijzigd door Deleted_User op 01 okt 2021 17:18, 1 keer totaal gewijzigd.
- Enzzo
- Forum-lid HC
Nee! Dat is ook een beetje het/mijn punt (maar misschien ook het jouwe?)
Dat je dus nooit een doorsnee persoon bent die zomaar de Eurosport, NOS of VRT commentatoren voor lief neemt.
Nee je zapt rond om de juiste entourage, op dat juiste moment te ervaren. Die steekproef met doorsnee gezinnetjes zegt mij dus niets over hoe “Nederland”, “de Nederlander”, “de immigrant”, “de expat”, “de grensarbeiders” kortom de mensheid als geheel in een bepaald gebied het WK wielrennen heeft ervaren en welk commentaar ze daarbij het prettigst vonden.
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
-
- Forum-lid
-
Waarschijnlijk zitten in dat panel voornamelijk mensen die heel graag tv kijken. Echte wielerliefhebbers kijken wielrennen, zitten op één of ander fietsforum of zitten zelf op de fiets. die zullen dus sterk ondervertegenwoordigd zijn
.

Campagnolo Ultra Dork