![Very Happy :D](./images/smilies/icon_e_biggrin.gif)
(ik ben er wel benieuwd naar, naar die Conti's, maar eerst nog de Michelin Power proberen die ik nu klaar heb liggen)
Fiets Magazine nr. 12-2024 is nu verkrijgbaar! Bestel jouw exemplaar zonder verzendkosten in onze shop, voor jezelf of als cadeau voor iemand anders!
Ik heb dat ook inderdaad. Op de velgen van mijn strandracer blijft ook residu achter. Ik gebruik Caffelatex. Warm water, sop en spons hebben niet geholpen. Iemand een tip?
Ik heb het idee dat ik in mijn onhandigheid mezelf met een groot probleem opzadel als ik voor tubeless kies.
Ik heb het idee dat ik in mijn onhandigheid mezelf met een groot probleem opzadel als ik voor tubeless kies.Theo V schreef: ↑06 okt 2021 15:31Ik heb het idee dat ik in mijn onhandigheid mezelf met een groot probleem opzadel als ik voor tubeless kies.
Ik ben bang dat als ik een band moet wisselen, of voor nood een biba moet plaatsen, alles onder de vloeistof komt te zitten.
En ik geen probleem heb met het wisselen van een biba als ik onderweg lek sta zie ik de overstap (nog) niet zo zitten.
In mijn vriendengroep rijdt niemand met tubeless dus ik heb nog geen reallife verhalen gehoord.
Muv één collega die vroeger op zijn strandfiets met tubeless reed en daar dus een groot lek mee reed dat dus niet dichte maar wel zijn fiets besmeurde.
En ook vind ik de tubeless bandjes nogal aan de prijs tov sommige normale bandjes waar ik goede ervaringen mee heb.