Mooi spul!!
Welke niet-fietsgerelateerde aankoop deed jij recent?
- daniel1975
- Forum-lid HC
Less is bore
Zoiets;
Kan je de koersradio mee luisteren, maar ook (als er uitzending op tv is, commentaar, maar ook regie, moto's, en ook wel eens communicatie van de ploegwagens, moet je wel de frequenties hebben/vinden natuurlijk).
Info over de in België gebruikte frequenties:
http://www.belgiancycling.be/content.as ... &subid=135
In ėėn van onze kasten ligt ook nog een ontvanger stof te vangen. Dateert nog uit de periode dat ik met drinkbussen op pad was om te bevoorraden.
Opvallend dat nu moet betaald worden om mee te luisteren.
http://www.belgiancycling.be/content.as ... &subid=135
In ėėn van onze kasten ligt ook nog een ontvanger stof te vangen. Dateert nog uit de periode dat ik met drinkbussen op pad was om te bevoorraden.
Opvallend dat nu moet betaald worden om mee te luisteren.
- Enzzo
- Forum-lid HC
Ah kijk! Grappig zeg. Ben benieuwd of je dan ook wat smeuïge details gaat oppikken tijdens de koersen.
Leuk!
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
Ge ving nog nie veel wind
't is vooral om wat op de hoogte te blijven van het koersverloop.
Meestal ga ik om foto's te nemen, maar verlies je zicht op de zaak omdat je geen info krijgt.
Mobiel een stream kijken is ook een optie, maar ik heb maar 10 Gb data en als je elke maand een paar koersen doet ben je daar zo doorheen.
Meestal ga ik om foto's te nemen, maar verlies je zicht op de zaak omdat je geen info krijgt.
Mobiel een stream kijken is ook een optie, maar ik heb maar 10 Gb data en als je elke maand een paar koersen doet ben je daar zo doorheen.
Beetje tegenvaller vind ik de Ontvangst Bereik die niet heel groot is, criterium of omloop gaat nog net.
Extra antenne wil nog wel eens helpen.
Ik heb de indruk dat bij landelijke uitzendingen (grote koersen waarbij transmissievliegtuig gebruikt wordt) en als je je buiten bevindt de ontvangst nog wel mee valt.
Bij binnen of in auto -gebruik is een betere antenne inderdaad een optie.
Bij binnen of in auto -gebruik is een betere antenne inderdaad een optie.
Bizar, ik kon dinsdag de koersradio ontvangen van Binche Chimay Binche. met standaardantennetje. Afstand tot bij mij thuis moet toch zo'n 70 km in vogelvlucht geweest zijn.
Kwaliteit was meer dan behoorlijk (wel de gekende ruis ertussen natuurlijk).
Toch maar de box Young,Neil & Crazy Horse - Way Down in the Rust Bucket gekocht.
Box met 4 platen en kon deze ergens goedkoop scoren.
En seroendeng. Even geen zin dit keer om zelf te maken.
Box met 4 platen en kon deze ergens goedkoop scoren.
En seroendeng. Even geen zin dit keer om zelf te maken.