Frank Boeijen staat best ver af van de rest
![Smile :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
Fiets Magazine nr. 2-2025 is nu verkrijgbaar! Bestel jouw exemplaar zonder verzendkosten in onze shop, voor jezelf of als cadeau voor iemand anders!
Frank Boeijen staat best ver af van de rest
Strange Machines was destijds ook de (min of meer) doorbraak van The Gathering waarin Anneke de derde zanger(es) was op even zoveel cd's. De eerste cd, Always, met Bart Smits, wordt in huize Slowracer ook nog regelmatig opgezet. De tweede cd, Almost a dance, met Niels Duffhues, staat al jaren te verstoffen.daniel1975 schreef: ↑10 okt 2021 08:14Ok….. Boeijen moet je even uitleggen in dit lijstje
Over oorstreling gesproken: Anneke van Giersbergen die nu bij het TV publiek eindelijk even in beeld is via “beste zangers”. Helaas niet de leukste nummers trouwens.
Blijft apart dat zulke artiesten altijd beetje onder de radar blijven. Volg haar al een beetje sinds Strange Machines in mijn studietijd.
Daar hou ik ook van hoor. Ik mag dan een fervente Metalhead zijn, ik ken mijn klassiekers. Ik zag Pink Floyd te Werchter ergens in 1994, en dat concert is voor mij nog steeds met verve hét allerbeste live optreden wat ik ooit mocht beleven.daniel1975 schreef: ↑11 okt 2021 20:03 Lol @ enzzo, das 1968 met dramatische geluidskwaliteit.
Ik luister dan liever naar zoiets, let op de solo vanaf 4:34.
https://www.youtube.com/watch?v=LTseTg48568