Ik ben er nu 30 en ben gestopt met fietsen op mijn 18 toen ik normaal naar de beloften categorie zou moeten gaan (juuj studentenleven
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_e_biggrin.gif)
Toch heb ik maar eens een framemaat advies bepaling laten doen, en dankzij mijn nogal aparte afmetingen 182cm lengte, 91cm binnenbeenlengte kom ik beter uit de "endurance fietsen" . Qua afmetingen komt een Caledonia maat 56 vrij goed uit met de afmetingen die hieronder zijn bijgevoegd. De Stack die de bikefitter meedeeld kan gemakkelijk gehaald worden met de spacers die bij deze caledonia geleverd worden.
Het enige wat ik niet kan terug vinden is of de zadelpen wel genoeg omhoog kan om aan de juiste zadelhoogte te komen.
Qua andere fietsen is de keuze eigenlijk vrij beperkt, de enige die ik nog kan vinden zijn de Orbea Orca OMR of een pinnarello prince (die moeilijk leverbaar zijn).
Ik had eerste een Canyon ultimate op het oog, maar ik val er precies tussen de M en L in.
Graag had ik ook wel ultegra DI2 op de fiets gehad.
De Caledonia 5 spreekt met trouwens wel aan, mede door dat je er vrij brede banden kan gebruiken.
Heeft er iemand trouwens nog een alternatief?
En zou de Caledonia 5 (maat 56) lukken met de zadelhoogte?