Het grote domme vragen topic
-
- Forum-lid HC
Toch vind ik dat heel interessant net als met eb en vloed. En net zoals dat bekende weggetje in Italie waarbij je auto, fiets op balletje gewoon de berg oprolt. Ik ben er naar toe geweest om het te geloven, waterpas mee.
Net als dat koude lucht dikker is en meer luchtweerstand oplevert hoe zit dat met de stand van de planeet.
Waar heeft soms een hele groep het idee dat het "niet ging" alsof er een elastiek aan je trekt.
Goed, voor de meesten veroorzaakt dit misschien wat kortsluiting omdat het 1 of 0 is en wetenschappelijk bewezen moeten zijn, wetenschap is soms ook maar een mening. Maar zo denk ik niet.
Net als dat koude lucht dikker is en meer luchtweerstand oplevert hoe zit dat met de stand van de planeet.
Waar heeft soms een hele groep het idee dat het "niet ging" alsof er een elastiek aan je trekt.
Goed, voor de meesten veroorzaakt dit misschien wat kortsluiting omdat het 1 of 0 is en wetenschappelijk bewezen moeten zijn, wetenschap is soms ook maar een mening. Maar zo denk ik niet.
Dus dan zou men nooit terug hoeven te komen op eerdere uitspraken in de wetenschap? Alleen al het probleem, wie is de opdrachtgever van een onderzoek?
-
- Forum-lid HC
Ten eerste word er alleen maar meegenomen waarvan men denkt dat het relevant is.
Daarnaast wat je niet weet, weet je niet.
Dus wetenschap is een in een aantal gevallen een mening, vaak prima onderbouwt maar zeker niet altijd.
- borgmonster
- Forum-lid
Dat is dan weer geen domme vraag.
ex-CUBE Litening full carbon Ultegra 3x10
ex-Benotto SL Campagnolo Record 2x6
- borgmonster
- Forum-lid
In het kader van al dan niet domme vragen: Moet ik je nu dankbaar zijn voor die link of niet?Nee_Nee schreef: ↑04 nov 2021 10:56 https://hansbot.home.xs4all.nl/getijde.htm
Als je deze tekst doorgrond hebt, dan weet je het antwoord op je vraag
ex-CUBE Litening full carbon Ultegra 3x10
-
- Forum-lid HC
Ben je nu echt serieus, want dan ga ik me zorgen maken om de mensheid.
Pak de laatste 50 jaar alles wat wetenschappelijk onderbouwt is, volgens jouw klopt dat allemaal en is dat nooit herzien?
Let wel het merendeel klopt gewoon laat dat helder zijn.
Maar wat is nu, het wetenschappelijk beste, corona vaccin. Vorig jaar al vier of vijf "meningen" over. Of is dat volgens jouw geen wetenschap, dat kan ook, dan hebben we een discussie over wat wetenschap is.
Dat is een gesloten vraag. Het antwoord is derhalve 'ja'borgmonster schreef: ↑04 nov 2021 15:18In het kader van al dan niet domme vragen: Moet ik je nu dankbaar zijn voor die link of niet?Nee_Nee schreef: ↑04 nov 2021 10:56 https://hansbot.home.xs4all.nl/getijde.htm
Als je deze tekst doorgrond hebt, dan weet je het antwoord op je vraag