Welke niet-fietsgerelateerde aankoop deed jij recent?
Leuke honden! Kwam er net een met wandelen tegen maar honden passen helaas niet in onze manier van leven.
Katten, schildpad (land) en een paard is even genoeg
Honden zitten bij ons vooral in de weg met vakanties. Skiën en duiken moeten ze thuis blijven, Als we op vakantie gaan is er altijd iemand in ons huis, Maar een kattenbak verschonen kan ik echt wat makkelijker van iemand vragen dan 2-3 keer per dag met de hond te gaan lopen.
Dat neemt niet weg dat ik honden geweldige beesten vind en ik ben liefhebber van lang haar. Katten zijn ook maincoons!
Het liefst heb ik alles: katten, honden, reptielen, schildpadden, aquarium (zee EN amazone), paard, minivarken.............en koeien vind ik ook geweldig.
Katten, schildpad (land) en een paard is even genoeg
Honden zitten bij ons vooral in de weg met vakanties. Skiën en duiken moeten ze thuis blijven, Als we op vakantie gaan is er altijd iemand in ons huis, Maar een kattenbak verschonen kan ik echt wat makkelijker van iemand vragen dan 2-3 keer per dag met de hond te gaan lopen.
Dat neemt niet weg dat ik honden geweldige beesten vind en ik ben liefhebber van lang haar. Katten zijn ook maincoons!
Het liefst heb ik alles: katten, honden, reptielen, schildpadden, aquarium (zee EN amazone), paard, minivarken.............en koeien vind ik ook geweldig.
-
- Forum-lid
Juist dat lange haar is weinig werk. Je mag het niet teveel kammen. Alleen af en toe de losse haren eruit. En het voordeel van lange haren is dat ze nergens in gaan zitten het word een plukje en die raap je dan op en weg de bak in.
Gastheerg ik snap helemaal wat je bedoelt.
Skieen doen we niet en op vakantie gaan ze altijd mee. Gewoon op de fiets in de mand of ernaast of in de kar.
-
- Forum-lid
-
- Forum-lid HC
Ja ook weer een leuke grap. Janssen vaccin geld daar niet vanaf 1-01-22.
Goed verhaal!
Goed verhaal!