Maar die vanachter werkt niet met verwijderbare lever, dus heb je ofwel een inbus, ofwel zo’n lever nodig. (En die waren niet meegeleverd)
Het grote domme vragen topic
-
- Forum-lid
- Berichten: 1278
- Lid geworden op: 05 apr 2012 20:16
- Locatie: Enschede
??? Bij mijn Rose Reveal trek je de lever er met enige kracht af en dan kan je die op het andere wiel gebruiken
-
- Forum-lid HC
- Berichten: 13743
- Lid geworden op: 14 feb 2008 13:47
Ja en die enige kracht kan best heel veel zijn, maar je kan het zien als het geen verwijderbare lever is dan zie je maar 1 (2 ringen) en ander 2 (3 ringen).
Sla hem er even via de andere kant uit als je de lever er niet uit krijgt getrokken. Dat heb ik ook gedaan, kreeg hem niet los met trekken.
Sla hem er even via de andere kant uit als je de lever er niet uit krijgt getrokken. Dat heb ik ook gedaan, kreeg hem niet los met trekken.
Ik heb de 'hard way' geleerd dat je bij het verwijderen twee vingers moet gebruiken. De ene aan het uiteinde om kracht te zetten en de andere onderin dichtbij de as om er voor te zorgen dat je de hendel er recht/rechtstandig afhaalt.
Als je alleen bovenin trekt, dan trek je hendel als het ware scheef, waardoor hij niet van de as loskomt.
Als je alleen bovenin trekt, dan trek je hendel als het ware scheef, waardoor hij niet van de as loskomt.
In theorie is dat natuurlijk gewoon mogelijk.
-
- Forum-lid HC
- Berichten: 13743
- Lid geworden op: 14 feb 2008 13:47
Ik denk dat het niet mogelijk is gezien de achterderrie de hoofdunit van het systeem is bij sram en volgens mij ook bij de nieuwe DA
Maar bijvoorbeeld een grx groep,lijkt mij wel handig in het terrein.wasbeer2006 schreef: ↑08 nov 2021 11:27 Ik denk dat het niet mogelijk is gezien de achterderrie de hoofdunit van het systeem is bij sram en volgens mij ook bij de nieuwe DA
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.
Canyon cf sl8.
Wat zouden de voordelen hiervan zijn? Ik dacht dat elektrisch schakelen in het terrein juist betrouwbaarder is dan mechanisch, of zie ik dat verkeerd?nijkie schreef: ↑08 nov 2021 13:09Maar bijvoorbeeld een grx groep,lijkt mij wel handig in het terrein.wasbeer2006 schreef: ↑08 nov 2021 11:27 Ik denk dat het niet mogelijk is gezien de achterderrie de hoofdunit van het systeem is bij sram en volgens mij ook bij de nieuwe DA
-
- Forum-lid HC
- Berichten: 13743
- Lid geworden op: 14 feb 2008 13:47
Het enige voordeel is als je schade rijd het mechanisch goedkoper is.
Zonde van het geld in de troep zegmaar.......
Ach ja een MTB'er zegt 105 groep op de weg is genoeg het heeft toch niets te lijden. en een racefietser zegt, zonde die dure spullen in de modder........... het is net hoe je het bekijkt
Zonde van het geld in de troep zegmaar.......
Ach ja een MTB'er zegt 105 groep op de weg is genoeg het heeft toch niets te lijden. en een racefietser zegt, zonde die dure spullen in de modder........... het is net hoe je het bekijkt