Retourpakket is kwijt bij Futurumshop
-
- Forum-lid HC
- Berichten: 13890
- Lid geworden op: 14 feb 2008 13:47
Je doet niets verkeerd, alleen zullen ze nagaan of het geen fraude is in deze tijd. Dat gebeurt nogal met retouren. Google maar even.......
Dat mogen ze nagaan. Geen probleem. Ze weten nu alleen niet waar ze het gelaten hebben.
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
Dat is waar. Het is meer dat ik denk het goed te doen door het eerst bij een vriend te testen, voordat ik de boel open trek en dan besluit dat het toch niet is wat ik verwacht, en te retourneren. En dan gebeurt dit. Futurum kennende zal het wel opgelost worden, maar toch.
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
Ik liet me wat meenemen in zijn enthousiasme en dus hadden we er beide een besteld. Achteraf niet moeten doen.
Ik heb nu een andere te leen van mijn zwager, zodat ik deze kan testen voordat ik weer iets koop.
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
Ik zie in dit geval geen kwade bedoelingen in TS zijn handelen.wasbeer2006 schreef: ↑13 nov 2021 13:52 Je doet niets verkeerd, alleen zullen ze nagaan of het geen fraude is in deze tijd. Dat gebeurt nogal met retouren. Google maar even.......
Besteld iets en retourneert het.
FuturumShop heeft het pakket, of in ieder geval PostNL, kwijt gemaakt. Het kan overal tussen het inleverpunt en FS verdwenen zijn.
Dit is iets anders dan dat ts een “lege doos” of gebruikt artikel retourneert en dan z’n geld niet terug krijgt en hier klaagt.
Als de online shop voor het verzendetiket heeft gezorgd dan hebben ze inmiddels al een onderzoek aangevraagd bij PostNL (of een andere relevante bezorgdienst). Daarna moet iedereen even afwachten tot dat onderzoek afgerond is. Op basis van het onderzoeksverslag zal dan een beslissing genomen worden. Geen ongebruikelijke procedure, maar deze kost makkelijk een week.
Stuur je zelf terug, dan moet jij dat zelf doen. Het is dus altijd handiger de retouroptie te kiezen die de online shop aanbiedt.
Stuur je zelf terug, dan moet jij dat zelf doen. Het is dus altijd handiger de retouroptie te kiezen die de online shop aanbiedt.
Je doet niks verkeerd, ze bieden de service en daar maak je gebruik van.
Ik zou het alleen zelf niet zo snel doen.....Toevallig er pas ook 1 gekocht nadat sportvrienden enthousiast waren en ik graag af en toe §s avonds in de winter wil fietsen.
Heb er wel voor gekozen om hem fysiek in een winkel te testen en te kopen (tacx en wahoo getest)
Maar het is je goed recht, en hoop ook dat je snel je geld terug hebt
Ik zou het alleen zelf niet zo snel doen.....Toevallig er pas ook 1 gekocht nadat sportvrienden enthousiast waren en ik graag af en toe §s avonds in de winter wil fietsen.
Heb er wel voor gekozen om hem fysiek in een winkel te testen en te kopen (tacx en wahoo getest)
Maar het is je goed recht, en hoop ook dat je snel je geld terug hebt
t2300 schreef: ↑13 nov 2021 15:29Ik zie in dit geval geen kwade bedoelingen in TS zijn handelen.wasbeer2006 schreef: ↑13 nov 2021 13:52 Je doet niets verkeerd, alleen zullen ze nagaan of het geen fraude is in deze tijd. Dat gebeurt nogal met retouren. Google maar even.......
Besteld iets en retourneert het.
FuturumShop heeft het pakket, of in ieder geval PostNL, kwijt gemaakt. Het kan overal tussen het inleverpunt en FS verdwenen zijn.
Dit is iets anders dan dat ts een “lege doos” of gebruikt artikel retourneert en dan z’n geld niet terug krijgt en hier klaagt.
Moeilijk om het allemaal te begrijpen.ultra_ivo schreef: ↑13 nov 2021 15:42 Als de online shop voor het verzendetiket heeft gezorgd dan hebben ze inmiddels al een onderzoek aangevraagd bij PostNL (of een andere relevante bezorgdienst). Daarna moet iedereen even afwachten tot dat onderzoek afgerond is. Op basis van het onderzoeksverslag zal dan een beslissing genomen worden. Geen ongebruikelijke procedure, maar deze kost makkelijk een week.
Stuur je zelf terug, dan moet jij dat zelf doen. Het is dus altijd handiger de retouroptie te kiezen die de online shop aanbiedt.
M.a.w. de vervoersdienst (Postnl) heeft het pakket afgeleverd, probleem Futurumshop.!
Vlgns mij moet TS gewoon geduld hebben totdat de creditering (binnen XX dagen) is verricht.
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless
Dat was ook mijn vraag. Dat begrijp ik niet. Maar ik heb bij Garmin ook zo'n geval gehad. Wel een bewijs dat het daar binnengekomen was, maar ze waren het kwijt. En dat gebeurde nogal eens. (Ik had niet eens garantie, maar een product dat met bijbetaling omgeruild werd.)
TS heeft daar al antwoord op gegeven en zoiets kan iedereen overkomen. Beetje onnodig om daar nog eens over te beginnen.Jans schreef: ↑13 nov 2021 16:43Dat was ook mijn vraag. Dat begrijp ik niet. Maar ik heb bij Garmin ook zo'n geval gehad. Wel een bewijs dat het daar binnengekomen was, maar ze waren het kwijt. En dat gebeurde nogal eens. (Ik had niet eens garantie, maar een product dat met bijbetaling omgeruild werd.)
Succes TS, komt wel weer goed bij Futurumshop!