Nu weten we wie er achter "Nee_Nee" schuilgaat!
Welke niet-fietsgerelateerde aankoop deed jij recent?
- daniel1975
- Forum-lid HC
Hah. Ik zou een heel verhaal kunnen vertellen over een collega en haar Miele wasmachine van 1000 euro die na 5 jaar stuk was en hoe Miele dit (niet) afhandelde. Het is bijna slapstick.
Ik heb het al vaak uitgerekend maar een Miele kopen kan economisch niet uit, zelfs niet als dezes 15 jaar meegaat. In de tussentijd zijn de nieuwe toestellen alweer zoveel beter/zuiniger geworden, om nog maar te zwijgen over de stank die er na verloop van tijd in komt en waar je maar moeilijk vanaf komt.
Om even een ander geluid te laten horen; onze Miele wasmachine heeft 40-jaar dienst gedaan.
Was nog reparabel maar de kosten voor de onderdelen incluis de uurtje factuurtje bijdrage waren het niet meer waard om nog in die oude machine te investeren. Kreeg nog wel extra voucher bij aanschaf van een nieuwe.
Vond ik toch wel erg netjes.
Was nog reparabel maar de kosten voor de onderdelen incluis de uurtje factuurtje bijdrage waren het niet meer waard om nog in die oude machine te investeren. Kreeg nog wel extra voucher bij aanschaf van een nieuwe.
Vond ik toch wel erg netjes.
...
Een Miele wasmachine gaat meestal toch echt een stuk langer mee. Vooral als je een simpele met draaiknoppen neemt.
Bij high tech machines met uitgebreide electronica, is dat meestal het zwakke punt. Dan is het verschil in levensduur een stuk minder. Bij vaatwassers is dat eigenlijk altijd het geval.
Als je machine gaat stinken gebruik en/of onderhoud je hem niet goed.
Bij high tech machines met uitgebreide electronica, is dat meestal het zwakke punt. Dan is het verschil in levensduur een stuk minder. Bij vaatwassers is dat eigenlijk altijd het geval.
Als je machine gaat stinken gebruik en/of onderhoud je hem niet goed.
Campagnolo Ultra Dork