Wat heb jij voor het laatst gekocht?
- thestudent
- Forum-lid HC
Jeetje. Nee daar kan ik zo lang niet op wachten denk ik. Tenzij het een van de bijzondere custom framebouwers zou betreffen.
Laatst gewijzigd door thestudent op 25 nov 2021 16:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Meer dan een jaar wachten op een fiets!!!!
Dat een pakje de dag nadien geleverd wordt hoeven we niet normaal te vinden maar dit is in de andere richting toch helemaal absurd.
Dat een pakje de dag nadien geleverd wordt hoeven we niet normaal te vinden maar dit is in de andere richting toch helemaal absurd.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
Ik kijk er niet van op. Vorig jaar vertelde mijn fietsenmaker al dat het een heel gedoe was om aan fietsen te geraken. De fabrikanten hebben ontdekt dat ze die fietsen ook zelf aan de man kunnen brengen. De winst is een heel pak hoger. Voor herstellingen verwijzen ze je echter wel naar een fietsenmaker.
En fietsenmakers worden ook het mes op de keel gezet. Ze moeten minstens x aantal fietsen vooraf bestellen voor het jaar (2023) die komt. Doen ze dat niet, verliezen ze zelfs hun fietsen die ze voor het huidige jaar (2022) bestelden.
Ik vind jou meer een Argonaut / Festka type....
Da’s een flinke stap voorwaarts, Jacco!
- thestudent
- Forum-lid HC
Moet je dan ook nu al een aanbetaling doen voor de build slot?
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!