Canyon
-
- Forum-lid HC
Echt een persoonlijke keuze shimano of sram.
Zeker als je over de topgroepen praat zou ik het puur op gevoel kiezen. Mooi/niet mooi etc.
Zeker als je over de topgroepen praat zou ik het puur op gevoel kiezen. Mooi/niet mooi etc.
Hier ook goed nieuws, na een paar jaar op een Endurace CF SL 8.0 gereden te hebben, verkocht aan een jonge 'beginner', dezelfde avond een Grizl CF SL 8.0 suspension besteld.
3 weken na de besteling vandaag track and trace ontvangen dat hij dinsdag 30 november geleverd wordt.
De Exceed CF SL 6.0 en de Grand Canyon SL 7 kunnen niet wachten op haar komst.
Laat maar komen.......
3 weken na de besteling vandaag track and trace ontvangen dat hij dinsdag 30 november geleverd wordt.
De Exceed CF SL 6.0 en de Grand Canyon SL 7 kunnen niet wachten op haar komst.
Laat maar komen.......
Canyon Endurace CF SL 8.0 Aero
Canyon Grizl CF SL 8.0 suspension
Canyon Exceed
Canyon Grand Canyon
Canyon Grizl CF SL 8.0 suspension
Canyon Exceed
Canyon Grand Canyon
Ik heb gisteren mijn canyon endurace in onvangst mogen nemen. De fiets is bijna volledig gemonteerd, al merkte ik bij het monteren van het voorwiel dat ik geen hendeltje op de thru axle heb zitten, deze zit er achteraan ook niet op. Worden er fietsen geleverd zonder hendel of zijn ze deze bij mij vergeten?
is het dit wat ontbreekt? De kans bestaat dat ze het vfergeten zijn. Normaal gezien moet er eentje bij je levering zitten (dat lees ik toch op de Canyon website).ShApeBE schreef: ↑27 nov 2021 07:34 Ik heb gisteren mijn canyon endurace in onvangst mogen nemen. De fiets is bijna volledig gemonteerd, al merkte ik bij het monteren van het voorwiel dat ik geen hendeltje op de thru axle heb zitten, deze zit er achteraan ook niet op. Worden er fietsen geleverd zonder hendel of zijn ze deze bij mij vergeten?
Exact wat ik bedoeli-mac schreef: ↑27 nov 2021 08:24is het dit wat ontbreekt? De kans bestaat dat ze het vfergeten zijn. Normaal gezien moet er eentje bij je levering zitten (dat lees ik toch op de Canyon website).ShApeBE schreef: ↑27 nov 2021 07:34 Ik heb gisteren mijn canyon endurace in onvangst mogen nemen. De fiets is bijna volledig gemonteerd, al merkte ik bij het monteren van het voorwiel dat ik geen hendeltje op de thru axle heb zitten, deze zit er achteraan ook niet op. Worden er fietsen geleverd zonder hendel of zijn ze deze bij mij vergeten?