Scott
- daniel1975
- Forum-lid HC
Sommige mensen kiezen op basis van dat merk zelfs hun forumnaam
De nieuwe Spark is ook al zo’n waanzinnig gaaf ding geworden.
De nieuwe Spark is ook al zo’n waanzinnig gaaf ding geworden.
Less is bore
Ik ben ook in de markt voor een Scott haha. Ik vroeg me nu af of er heel veel verschil zit qua stijfheid/stuurgedrag tussen de de Addict en de Addict RC/Foil. Of merk je hier in praktijk weinig van? Dat de Addict heel iets zwaarder is, is voor mij geen probleem.
Voordeel van de Addict voor mij is dat ik zonder spacers kan rijden en bij de Addict RC/Foil dus niet, daar zou nog 2cm spacer op de topcap komen.
Voordeel van de Addict voor mij is dat ik zonder spacers kan rijden en bij de Addict RC/Foil dus niet, daar zou nog 2cm spacer op de topcap komen.
-
- Forum-lid HC
Wanneer ik geometrietabellen van beide fietsen bekijk, Addict en Foil, dan is alleen de wielbasis van de Addict iets langer en dat zit 'm in de lengte van de achtervork.
De hoeken zijn hetzelfde evenals de balhoofdlengte, de bovenbuis is bij de Addict zelfs een halve cm langer in de maat S (net als bij de Addict RC).
Zal dus weinig tot geen verschil in stuurgedrag zijn en over stijfheid hoef je je al helemaal geen zorgen te maken.
Is HMF carbon en is iets zwaarder dan HMX carbon op de RC, op mijn Foil merk ik daar helemaal niets van (HMF carbon).
De hoeken zijn hetzelfde evenals de balhoofdlengte, de bovenbuis is bij de Addict zelfs een halve cm langer in de maat S (net als bij de Addict RC).
Zal dus weinig tot geen verschil in stuurgedrag zijn en over stijfheid hoef je je al helemaal geen zorgen te maken.
Is HMF carbon en is iets zwaarder dan HMX carbon op de RC, op mijn Foil merk ik daar helemaal niets van (HMF carbon).
- daniel1975
- Forum-lid HC
Heb je de prijs zwart op wit staan?
Ik vind het ronduit onbeschoft om gedurende fors vertraagde levertijden ook nog eens de prijs te verhogen
Ik vind het ronduit onbeschoft om gedurende fors vertraagde levertijden ook nog eens de prijs te verhogen
Less is bore
- daniel1975
- Forum-lid HC
Klopt, maar ze zouden het mij niet flikken. Als ik bij een FM een fiets heb besteld tegen een bepaalde prijs hoeven ze die echt niet te verhogen. Dan is het gewoon einde relatie. Prima dat die daar niet van wakker ligt want die fiets verkoopt ie zo nog 3x, maar voor mij is het dan wel een principekwestie.
Ik ben prijsverantwoordelijk voor de prijzen die ons bedrijf hanteert en wij gaan ook de prijzen helaas verhogen a.g.v. de forse toename in kosten.
Maar in de brief komt letterlijk te staan dat al bestelde order conform de afgesproken voorwaarden worden uitgeleverd.
Ik ben prijsverantwoordelijk voor de prijzen die ons bedrijf hanteert en wij gaan ook de prijzen helaas verhogen a.g.v. de forse toename in kosten.
Maar in de brief komt letterlijk te staan dat al bestelde order conform de afgesproken voorwaarden worden uitgeleverd.
Less is bore
Ik vind het persoonlijk ook niet kunnen om bij een al gedane koop achteraf de prijs te verhogen (maar zal vast ergens in de kleine lettertjes staan dat het mag).
Wat ik zelf zou doen bij het kopen van een fiets is zwart op wit laten zetten dat het geleverd wordt tegen de dan afgesproken prijs. Heb je nooit gezeur achteraf. (was ik ook van plan om te doen, maar toen vond ik nog ergens een fiets op voorraad )
Ik zie trouwens ook dat het voor sommige modellen ook echt fikse prijsverhogingen zijn, Foil 30 gewoon 400 euro erbij..
Wat ik zelf zou doen bij het kopen van een fiets is zwart op wit laten zetten dat het geleverd wordt tegen de dan afgesproken prijs. Heb je nooit gezeur achteraf. (was ik ook van plan om te doen, maar toen vond ik nog ergens een fiets op voorraad )
Ik zie trouwens ook dat het voor sommige modellen ook echt fikse prijsverhogingen zijn, Foil 30 gewoon 400 euro erbij..