Het probleem is opgelost. Ik heb iemand gevonden die het wiel voor me kon richten. Van deze man heb ik (heel aardig) ook een mooi Shauff (Reynolds 531) racefiets frame gekregen met Cinelli stuurpen(helaas kapot) Cinelli stuur en een mooie Campagnola crank. Ik ken het merk niet en kan er weinig over vinden maar vind het een mooier frame dan die Raleigh
Ik twijfel nog wat ik ga doen met de crank. Of zo laten of het voorste Tandblad eraf halen en dan met de versnelling 42/16 fixed gaan rijden.
Mijn fixed staat er nu zo bij:
Wiel staat scheef in frame, hoe te verhelpen?
Schauff is duits.
Zo te zien is dat een Waterloopleinfiets met moerassen, waarvan je de vleugelmoer strak aan moet draaien zodra het wiel goed in het frame is geplaatst. Dus zowel aan de bovenkant als aan de voorkant in het midden plaatsen en dan de vleugelmoer goed vast aandraaien. Anders een klein insertstukje plaatsen aan de andere kant waar het wiel te ver na toe reikt.
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless