Canyon
-
- Forum-lid HC
Die raak je echt niet kwijt (als je ze op de as laat zitten).
Ik hoop dat je de hendel er onderweg vanafkrijgt.
Ik rijd zonder, toch altijd een tooltje bij me.
Ik hoop dat je de hendel er onderweg vanafkrijgt.
Ik rijd zonder, toch altijd een tooltje bij me.
-
- Forum-lid
Inbussleutel mee, doe ik standaard. Ik wist tot voor kort niet dat hendels bestonden. Zag t toevallig bij een fietsmaatje. Mijn fiets is zonder geleverd. Geen Canyon overigens.
Michiel
Had mijn nieuwe Inflite CF SL 8 morgen verwacht maar kwam vanmiddag beneden en fiets stond er al. Nice!
SRAM is nieuw, dus nog even uitzoeken hoe dat allemaal te pairen (batterij laadt nu op).
Vraag. Tussen de bidonhouderboutjes voor zit nog een gat met een iets plasticachtigs erin. Iemand een idee waar dit voor is? En hoort dit zo open te zijn?
SRAM is nieuw, dus nog even uitzoeken hoe dat allemaal te pairen (batterij laadt nu op).
Vraag. Tussen de bidonhouderboutjes voor zit nog een gat met een iets plasticachtigs erin. Iemand een idee waar dit voor is? En hoort dit zo open te zijn?
Ondertussen na het rijklaar maken even gegoogled en kwam dit tegen: https://www.mtbr.com/threads/help-canyo ... 72&slide=1 Blijkt voor kabels te zijn.
Nu ga ik geen bidonhouder op mijn crosser monteren. Zal Canyon ook vragen, maar iemand idee of/hoe dit af te dichten is voor modder, vuil en regen.
Nu ga ik geen bidonhouder op mijn crosser monteren. Zal Canyon ook vragen, maar iemand idee of/hoe dit af te dichten is voor modder, vuil en regen.
-
- Forum-lid
Stukje isolatietape?
-
- Forum-lid HC
meuk, Sugru gebruiken!
Kneedbaar rubber dat langzaam harder wordt maar nog wel z'n flexibiliteit behoudt.
Ik gebruik het ook om de gaatjes waar normaal je mechanische kabels uit je frame komen, af te dichten omdat je bv bent overgegaan op Sram Etap.
Werkt erg goed.
Kneedbaar rubber dat langzaam harder wordt maar nog wel z'n flexibiliteit behoudt.
Ik gebruik het ook om de gaatjes waar normaal je mechanische kabels uit je frame komen, af te dichten omdat je bv bent overgegaan op Sram Etap.
Werkt erg goed.
Worden enkele kabels mee vast gehouden die door de schuine buis lopen. Kabels en hetgeen dat nu nog uitsteekt zit een tie-rap omheen binnenin. Dus wel wat extra gepiel bij het vervangen van kabels….kan inderdaad water in lopen maar onder het bottom bracket kan het weer er uit lopen.meuk schreef: ↑29 nov 2021 20:57 Had mijn nieuwe Inflite CF SL 8 morgen verwacht maar kwam vanmiddag beneden en fiets stond er al. Nice!
20211129_205417.jpg
De kabel die door je frame loop is vastgemaakt aan deze plug.meuk schreef: ↑29 nov 2021 20:57 Had mijn nieuwe Inflite CF SL 8 morgen verwacht maar kwam vanmiddag beneden en fiets stond er al. Nice!
20211129_205417.jpg
-
- Forum-lid
Er staan een aantal nieuwe versies van de Endurace en Ultimate op de site, maar volgens mij zijn dit nog altijd niet de nieuwe modellen van Canyon? Gewoon weer lichte updates met andere componenten. De nieuwe Ultegra 12-groep blijft niet te zien.