Wat heb jij voor het laatst gekocht?
Dat wordt een mooi setje wielen Hans.Ben benieuwd wat ze wegen.Hanz Bé schreef: ↑07 dec 2021 20:27 Ik weet nog niet precies wat ik gekocht heb, maar iets met carbon velgen van lightbicycle (45mm), erase naven “van bij” onze zuiderburen, en de spaken komen daar wellicht ook vandaan.
De man die dit gaat samenvoegen tot iets moois: @Philippos
Laat het voorjaar maar komen!
(Ik overwoog eerst zipp 303s wielen, maar vroeg toen advies bij Ph…. nooit doen natuurlijk )
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.
Canyon cf sl8.
Ff bij de maestro nagevraagd . In mijn configuratie, met de “gewone pro velgen”, 1530gr.
Met de Flyweight variant van de velgen sub-1400. Maar dat vinden we bij mij niet verstandig
Met de Flyweight variant van de velgen sub-1400. Maar dat vinden we bij mij niet verstandig
Altijd een diepe zucht als je die van achteren nadert. Vooraleer je zo'n groep ingehaald hebt, ben je ene kilometer verder...
Ah, goed dat ze buiten zijn en bewegen. Dus ik ben altijd vriendelijk en geef ze handje als ik voorbij ben.
Meestal ook goed geregeld. De begeleiders hebben een luid fluitje mee.
Het gaat allemaal ietsje trager, maar we zijn niet gehaast.
Meestal toch niet.
Ah, goed dat ze buiten zijn en bewegen. Dus ik ben altijd vriendelijk en geef ze handje als ik voorbij ben.
Meestal ook goed geregeld. De begeleiders hebben een luid fluitje mee.
Het gaat allemaal ietsje trager, maar we zijn niet gehaast.
Meestal toch niet.
-
- Forum-lid HC
@Hans Be. Leuk de Erase naven op het MTB forum komen ze al tijden voorbij.
Ik denk dat het een beetje de Hope naven voor op de weg zijn. In die zin, dat Hope toch wat zwaar is voor de racer. Nette prijs ook. Ben benieuwd hoe ze gaan bevallen
Ik denk dat het een beetje de Hope naven voor op de weg zijn. In die zin, dat Hope toch wat zwaar is voor de racer. Nette prijs ook. Ben benieuwd hoe ze gaan bevallen
Ik heb sinds het voorjaar al een lage Aluminium wielset met de Erase naven. (Ook van Philippos)
Er valt eigenlijk niks spannends over de naven te zeggen.
Mooie (voor zover… naven), subtiele, lichte en soepel lopende naven. Eigenlijk precies wat ik wil
En er rijden inmiddels meer forumleden met deze naven geloof ik!
Er valt eigenlijk niks spannends over de naven te zeggen.
Mooie (voor zover… naven), subtiele, lichte en soepel lopende naven. Eigenlijk precies wat ik wil
En er rijden inmiddels meer forumleden met deze naven geloof ik!
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Die Erase naven zien er erg goed uit.
Ook een echt goede uitleg op de site waar heel wat reclamejongens van de ”grote” firma’s iets van kunnen leren.
Ook een echt goede uitleg op de site waar heel wat reclamejongens van de ”grote” firma’s iets van kunnen leren.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
Het is alleen jammer dat part of the deal is dat Hans mij gaat afmatten rond Veenendaal en omstreken. In de lente was dit ook het geval...
ERASE heeft mooie spullen. Jammer genoeg stoppen ze per direct met QR naven. Die waren pas een mooie propositie qua kosten/gewicht. Helaas is de markt daarvoor zodanig gekrompen dat ze het materiaal, machines en mankracht volledig op disc gaan inzetten om de lange levertijden in te korten.
Daar tegenover staat wel dat er straks ook Campa bodies komen en MTB Centerlock naven.
ERASE heeft mooie spullen. Jammer genoeg stoppen ze per direct met QR naven. Die waren pas een mooie propositie qua kosten/gewicht. Helaas is de markt daarvoor zodanig gekrompen dat ze het materiaal, machines en mankracht volledig op disc gaan inzetten om de lange levertijden in te korten.
Daar tegenover staat wel dat er straks ook Campa bodies komen en MTB Centerlock naven.
Lezyne koplamp besteld.
Zag vanmiddag op een schemerig stukje in het bos bijna een ATB'er over het hoofd, geheel gekleed in zwart, geen licht. Maar ik had ook niks van een koplamp, dus eerst maar zelf eentje kopen zodat ik recht van spreken krijg
Zag vanmiddag op een schemerig stukje in het bos bijna een ATB'er over het hoofd, geheel gekleed in zwart, geen licht. Maar ik had ook niks van een koplamp, dus eerst maar zelf eentje kopen zodat ik recht van spreken krijg