verstappen
Je kunt dan dus eigenlijk alleen verliezen als sponsor in de F1. Je ziet alleen nog maar Honda's rijden met 70km/h over de provinciale weg op zondagen en Mercedes kan zijn marketing beter richten op zijn positie als premium merk.
Ook verdacht weinig aandacht voor Max op de verschillende websites van Honda. Alleen Japan eert Max groots op de homepage als een soort van nieuwe Anton Geesink:
Ook verdacht weinig aandacht voor Max op de verschillende websites van Honda. Alleen Japan eert Max groots op de homepage als een soort van nieuwe Anton Geesink:
Campagnolo Ultra Dork
Ik heb gisteren in menig videogesprek “ No no no dzis is so not right!!” gezegd. Ik kan het iedereen aanraden, is goed voor de sfeer.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Denk dat jij volgend jaar ook een radioverbod krijgt
Less is bore
Verlies van PSV is nooit pijnlijk
Verlies van andere clubs ook niet, maar in een wedstrijd kan er helaas maar 1 verliezen
Time is on my site.
Wel een beetje met een Lieutenant Gruber accentje?
Nee, dat is te Duits.
Dit moet op z'n Schwarzeneggers.
-
- Forum-lid HC
Ik krijg allemaal filmpjes in de app van Toto met NEIN NEIN NEIN.
Voor sommige wel op de grens maar ik vind het wel leuk.
Ik snap al die ophef niet. Als dit de tweede wedstrijd van het seizoen is hoor je er niemand over.
Stel silverstone was de laatste of hongarije.......... dan hadden de rapen gaar geweest (als Ham zou winnen he).
Lifetime red bull voor Latifie, waarom heb ik daar nog geen foto's van gezien
Voor sommige wel op de grens maar ik vind het wel leuk.
Ik snap al die ophef niet. Als dit de tweede wedstrijd van het seizoen is hoor je er niemand over.
Stel silverstone was de laatste of hongarije.......... dan hadden de rapen gaar geweest (als Ham zou winnen he).
- daniel1975
- Forum-lid HC
Driver of the day had ie minimaal moeten zijnwasbeer2006 schreef: ↑14 dec 2021 14:07
Less is bore