Retro / oudere fietsen
- thestudent
- Forum-lid HC
Die geprofileerde buizen zijn erg gaaf. Het zadel is in principe correct voor de fiets, maar dit exemplaar is misschien een beetje sleets. Ik zou kijken of je nog wat anders tegenkomt. Maar leuk gedaan . Doe nog maar wat detailfotos.
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!
-
- Forum-lid
De voorbije donkere maanden heb ik nuttig gebruikt om mijn nieuwste aanwinst op te knappen. Een Koga-Miyata Superwinner (ik denk 1984?), volledig met Shimano 600 EX uitgerust.
Enkel de remmen zijn een iets nieuwe generatie maar dat komt het comfort qua remgrepen dan weer ten goede. De originele wielen ook vervangen want was met tubes, de Mavic open CD4 clinchers met Campa naven had ik gelukkig nog liggen.
Stond te koop op 2dehands en ik was onmiddelijk verkocht. Hier en daar toch wat problemen tegen gekomen maar het resultaat mag er zijn, vind ik. Morgen staat er een eerste ritje gepland...
Enkel de remmen zijn een iets nieuwe generatie maar dat komt het comfort qua remgrepen dan weer ten goede. De originele wielen ook vervangen want was met tubes, de Mavic open CD4 clinchers met Campa naven had ik gelukkig nog liggen.
Stond te koop op 2dehands en ik was onmiddelijk verkocht. Hier en daar toch wat problemen tegen gekomen maar het resultaat mag er zijn, vind ik. Morgen staat er een eerste ritje gepland...
-
- Forum-lid
Nieuwe poging
Laatst gewijzigd door sgtpepper1986 op 18 dec 2021 17:33, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Forum-lid
Bwa een blauw stuurlint, ik weet het niet goed. De enige betaalbare hoods die in vond waren enkel in het zwart verkrijgbaar.
Ik ga er misschien wel nog een wit zadel op monteren.
Vandaag een eerste ritje gemaakt. Stuurpen is wat aan de korte kant maar zadel moet nog wat naar achter, verder doet hij het prima!