Nu je het zegt, vond hem al zo vreemd trappen…
foto van je fiets
- fredmtb-sport
- Forum-lid
- Contact
Niet 1, maar paar "highlights" van de eerste 20.000 km (vanmorgen vol gemaakt) van mijn Cannondale SuperX gravelbike.
Tegenwoordig meer in gebruik dan racefiets of MTB.
Tegenwoordig meer in gebruik dan racefiets of MTB.
Met grote groepen tegenwoordig wielrennen op de openbare weg?
Zou verboden moeten worden..........
Zou verboden moeten worden..........
Inmiddels heb ik mijn SL5 frame helaas moeten inruilen onder garantie, er begonnen wat scheurtjes te ontstaan rond de zadelpen. Specialized heeft nog ergens een SL6 frame met velgremmen kunnen vinden, zodat ik nog even mijn collectie aan velgremwielen kan blijven gebruiken. Gelijk upgrade naar di2 laten doen .
- daniel1975
- Forum-lid HC
Netjes. Dat je nog een di groep kon vinden is ook een klein wonder.
Less is bore
Dank! Valt mee toch, als ik een beetje rond zoek kan ik nog wel een en ander vinden maar wellicht komt dat ook omdat het in mijn geval om een een fiets met velgremmen gaat, daarvoor zijn de shifters in ieder geval nog redelijk verkrijgbaar in tegenstelling tot de shifters voor schijfremmen. Er worden nog maar erg weinig nieuwe di2 fietsen met velgremmen meer verkocht denk ik.daniel1975 schreef: ↑28 nov 2021 18:26 Netjes. Dat je nog een di groep kon vinden is ook een klein wonder.
De LBS deze groep in ieder geval zo op voorraad liggen wel met een Ultegra RX achterderailleur, daar moest ik even aan wennen (wist het niet van te voren) maar ach, een paar gram zwaarder en misschien komt die clutch nog ooit van pas...
Belgische wegen...
Ja, Wallonië is dan ook het Roemenië (of zoiets) van België
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Heb je een melding gedaan naar het betrokken gemeentebestuur?
Vooral doen, dan kunnen ze zich niet wegsteken achter "we wisten er niet van" in het geval er iets moest gebeuren met een volgende passant die het niet gezien heeft.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend