En ik die dacht dat ik de enige was die dit deed....
Festive 500?
1100 meter voor mij toen ze de grenzen hard afsloten vorig jaar was ik oprecht boos op België. Nu komt de liefde terug.
In het begin was België dicht, kwamen ze naar Maastricht. Nu is Nederland dicht, en vraagt België of we aub thuis willen blijven....
Volgende week heb ik toch echt paar winkelmomentjes gepland bij de zuiderburen. Ga ik wel direct bij winkelopening, en vlot terug naar huis.
On topic: moet ik de festive500 ergens registreren/aanmelden? Ik heb alleen Garmin Connect, geen Strava of veloviewer.
Laatst gewijzigd door Ramon73 op 22 dec 2021 22:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Dogma F
Over 500km een gemiddelde van 30 aanhouden, dan moet je toch wel heel fors tempo maken. Sterker nog, om dit binnen de 24 uur te redden moet je al heel behoorlijk doortrappen. Zeker in het donker, de kou en zonder ravitailleringsmogelijkheden. Je moet dus veel meer meenemen dan gewoonlijk.
Ik denk niet dat nijki bedoelde 17 uur achterelkaar. Maar 17 uur verspreid over alle dagen.ultra_ivo schreef: ↑22 dec 2021 22:29Over 500km een gemiddelde van 30 aanhouden, dan moet je toch wel heel fors tempo maken. Sterker nog, om dit binnen de 24 uur te redden moet je al heel behoorlijk doortrappen. Zeker in het donker, de kou en zonder ravitailleringsmogelijkheden. Je moet dus veel meer meenemen dan gewoonlijk.
o'7o
In de winter/herfst moet je kruissnelheid nog wel wat hoger liggen omdat je wat langzamer door bochten gaat ed.
Of je moet een route uitzoeken met zo min mogelijk bochten.
Hoop dat het weer komende week wel wat beter is dan vandaag, iets met rond vriespunt en regen is geen ideale combinatie.
Wat ik dus zei doe mij dan maar sneeuw. (of weer zoals afgelopen 2 dagen)
Of je moet een route uitzoeken met zo min mogelijk bochten.
Hoop dat het weer komende week wel wat beter is dan vandaag, iets met rond vriespunt en regen is geen ideale combinatie.
Wat ik dus zei doe mij dan maar sneeuw. (of weer zoals afgelopen 2 dagen)
Vind persoonlijk indoor kilometers ook wat vreemd voor deze Challenge. Op Zwift in een groep van 100 man een beetje in het wiel hangen met 36 per uur is niet helemaal de spirit van de Festive.
Doe m overigens zelf dit jaar vanaf Tenerife , vond de weersvoorspelling daar iets beter dan in NL.
Doe m overigens zelf dit jaar vanaf Tenerife , vond de weersvoorspelling daar iets beter dan in NL.
zo staat het op Strava:Douglas schreef: ↑23 dec 2021 06:09Ik denk niet dat nijki bedoelde 17 uur achterelkaar. Maar 17 uur verspreid over alle dagen.ultra_ivo schreef: ↑22 dec 2021 22:29Over 500km een gemiddelde van 30 aanhouden, dan moet je toch wel heel fors tempo maken. Sterker nog, om dit binnen de 24 uur te redden moet je al heel behoorlijk doortrappen. Zeker in het donker, de kou en zonder ravitailleringsmogelijkheden. Je moet dus veel meer meenemen dan gewoonlijk.
Rapha Festive 500
Acht dagen. 500 km. 24 - 31 december
By the way snelheid is ter indicatie.
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.
Canyon cf sl8.
Best wel een nep challenge geworden trouwens ;
Qualifying Activities: E-Bike Ride, Handcycle, Ride, Virtual Ride
zoals iemand bij strava al reageert bij challenge ;
This should be easy. Going to buy an e-bike, put it on my trainer and tape the throttle down.
Qualifying Activities: E-Bike Ride, Handcycle, Ride, Virtual Ride
zoals iemand bij strava al reageert bij challenge ;
This should be easy. Going to buy an e-bike, put it on my trainer and tape the throttle down.
Tsja, er valt niks te winnen. Zelfs geen patch beschikbaar.
Dus voor wie doe je het eigenlijk?
De uitdaging is voor jezelf lijkt mij, om het jaar op een leuke manier af te sluiten. Alleen leuk is het niet met 500 zeiknatte kilometers
Dus voor wie doe je het eigenlijk?
De uitdaging is voor jezelf lijkt mij, om het jaar op een leuke manier af te sluiten. Alleen leuk is het niet met 500 zeiknatte kilometers