Bezorging drama
-
- Forum-lid
- Berichten: 1278
- Lid geworden op: 05 apr 2012 20:16
- Locatie: Enschede
Niet zo handig verpakt dus.
Donderdag bericht gehad dat nr 7 opnieuw is verstuurd. Tot nu toe nog niets ontvangen, dinsdag de post nog even afwachten en anders maar weer aan de bel trekken. Vervelend.
Donderdag bericht gehad dat nr 7 opnieuw is verstuurd. Tot nu toe nog niets ontvangen, dinsdag de post nog even afwachten en anders maar weer aan de bel trekken. Vervelend.
-
- Forum-lid
- Berichten: 1278
- Lid geworden op: 05 apr 2012 20:16
- Locatie: Enschede
En de nazending is ontvangen. Dat hebben ze dan weer netjes opgepakt bij de uitgever.
Dank voor het melden Flash29! Ik heb het even doorgestuurd naar de verantwoordelijke bij de uitgever. Hopelijk kunnen ze er iets mee.Flash29 schreef: ↑02 jul 2021 13:18 En vandaag voor de tweede keer editie 7 binnen gekregen.....en het is mij duidelijk waar het mis gaat........het verzendadres is een klein los papiertje wat in het plastic zit, daar zitten bij deze editie oa ook een Tour boekje bij, nu kan het boekje vrij bewegen in het plastic en dus boven het verzendadres terecht komen, daardoor niet te bezorgen. Oplossing is verzendadres op de buitenkant met een sticker.
Overigens hebben we wel een geschiedenis met bezorgprobleempjes, met als dieptepunt dat we dachten dat het een leuk idee was om een gelletje mee te sturen. Was ook uitgetest met een aantal exemplaren, maar kennelijk niet goed genoeg. Het resultaat was dat een heleboel lezers een magazine ontvingen dat aan elkaar plakte door een ontplofte gelverpakking
-
- Forum-lid
- Berichten: 424
- Lid geworden op: 14 aug 2011 19:22
- Locatie: Roosendaal
Over bezorging drama gesproken.
28 oktober magazine niet ontvangen.
maandag 1 november online het magazine aangevraagd met bericht dat het verstuurd wordt.
Aantal dagen wachten, niks ontvangen.
Opnieuw online kijken, nabestellen kan niet meer, kan maar 1 keer.
Vrijdag klantenservice gemaild.
Oh, wat vervelend, we sturen meteen het exemplaar (met voedingsgids) toe, Kan enkele werkdagen duren.
Nu, woensdag. Nog niks ontvangen.
Wat een klote service.
Kan me ook niet voorstellen dat de postbode tot 3x toe mijn brievenbus niet kan vinden.
28 oktober magazine niet ontvangen.
maandag 1 november online het magazine aangevraagd met bericht dat het verstuurd wordt.
Aantal dagen wachten, niks ontvangen.
Opnieuw online kijken, nabestellen kan niet meer, kan maar 1 keer.
Vrijdag klantenservice gemaild.
Oh, wat vervelend, we sturen meteen het exemplaar (met voedingsgids) toe, Kan enkele werkdagen duren.
Nu, woensdag. Nog niks ontvangen.
Wat een klote service.
Kan me ook niet voorstellen dat de postbode tot 3x toe mijn brievenbus niet kan vinden.
Mechanische doping? --> Sorin bicarbon slimline
-
- Forum-lid
- Berichten: 424
- Lid geworden op: 14 aug 2011 19:22
- Locatie: Roosendaal
same here. Weer bezorgingsissues. Niets ontvangen gisteren en vandaag.
Kan beter abonnement opzeggen en losse nummers bij de Appie kopen.
Kan beter abonnement opzeggen en losse nummers bij de Appie kopen.
Mechanische doping? --> Sorin bicarbon slimline
-
- Forum-lid
- Berichten: 1278
- Lid geworden op: 05 apr 2012 20:16
- Locatie: Enschede
Als abonnee zou je inderdaad wel het streepje voor mogen hebben om het blad eerder te krijgen dan dat het in de winkel ligt, dat heeft een uitgever in principe wel in de hand toch?
De verandering in de bezorging door Postnl gaat in vanaf 1-1-2022, dat kan de reden niet zijn waarom het nu vertraagt is. Al denk ik dat het ook hier aan de verwerking van de post zou kunnen liggen.
Een dag later is meestal niet zo erg, nu met de kerst vind ik het ook niet zo leuk.
De verandering in de bezorging door Postnl gaat in vanaf 1-1-2022, dat kan de reden niet zijn waarom het nu vertraagt is. Al denk ik dat het ook hier aan de verwerking van de post zou kunnen liggen.
Een dag later is meestal niet zo erg, nu met de kerst vind ik het ook niet zo leuk.
Na twintig jaar abonnee te zijn geweest, overweeg ik nu toch sterk om mijn abonnement op te zeggen. Tegenwoordig ligt het blad al een week in de winkel, voordat ik het in de bus krijg.
Ik heb nu al een keer of drie gehad, dat de bezorging van Fiets aangekondigd werd in de Post NL app. Vervolgens kwam het blad niet op donderdag, vrijdag, zaterdag. Op maandag wordt sowieso niet bezorgd en op dinsdag dan ook nog niet. Dan maar bij de klantenservice gevraagd om het blad opnieuw te sturen. Uiteindelijk ontving ik dan telkens twee keer het blad. Blijkbaar blijft het ergens bij Post NL liggen. Irritant is het wel.
Ik heb nu al een keer of drie gehad, dat de bezorging van Fiets aangekondigd werd in de Post NL app. Vervolgens kwam het blad niet op donderdag, vrijdag, zaterdag. Op maandag wordt sowieso niet bezorgd en op dinsdag dan ook nog niet. Dan maar bij de klantenservice gevraagd om het blad opnieuw te sturen. Uiteindelijk ontving ik dan telkens twee keer het blad. Blijkbaar blijft het ergens bij Post NL liggen. Irritant is het wel.