Veldrijden 2021-2022
- daniel1975
- Forum-lid HC
Zal best, maar het is sportief natuurlijk niet om aan te gluren.
De heren doen allemaal hun best, maar zodra WVA en VDP meedoen worden ze direct gedegradeerd tot veldvulling.
Zegt iets over de buitengewone klasse van die twee, maar natuurlijk ook alles over het algemene niveau in het veldrijden.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
VDP die de rest degradeerde?daniel1975 schreef: ↑27 dec 2021 16:11Zal best, maar het is sportief natuurlijk niet om aan te gluren.
De heren doen allemaal hun best, maar zodra WVA en VDP meedoen worden ze direct gedegradeerd tot veldvulling.
Zegt iets over de buitengewone klasse van die twee, maar natuurlijk ook alles over het algemene niveau in het veldrijden.
-
- Forum-lid HC
Mathieu heeft nog een maand om top te worden, vandaag was een totale off-day.
31 Januari is de belangrijkste afspraak in het veldrijden.
Wederom een krachtig optreden van Wout, Lucinda moest er iets harder voor werken!
31 Januari is de belangrijkste afspraak in het veldrijden.

Wederom een krachtig optreden van Wout, Lucinda moest er iets harder voor werken!
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Van Aert en een Van De Poel, in normale doen, zijn de grote twee in het veldrijden.
Waar de adoratie van Wuyts voor Pidcock vandaan mag komen, of staat Wuyts ook op de loonlijst van Redbull, is mij onduidelijk?
Je hebt de grote twee en daarachter een heel breed veld die elkaar, afhankelijk van het parcours, waard zijn.
Waar de adoratie van Wuyts voor Pidcock vandaan mag komen, of staat Wuyts ook op de loonlijst van Redbull, is mij onduidelijk?
Je hebt de grote twee en daarachter een heel breed veld die elkaar, afhankelijk van het parcours, waard zijn.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
Wuyts moet bij de VRT verplicht met pensioen. Maar bij de andere zenders (VTM en Play) moet dat niet. Daar gaan de Belgen hem wel nog horen. In Nederland niet, tenzij hij ook op Eurosport zou komen.
Op dit moment komt Pidcock een trapje onder Van Aert en Van Der Poel maar vergeet niet dat hij nog maar 22 jaar is (en dus respectievelijk 5 en 4 jaar jonger). En Olympisch kampioen mtb word je niet zomaar

daar gaan we weerdaniel1975 schreef: ↑27 dec 2021 16:11Zal best, maar het is sportief natuurlijk niet om aan te gluren.

En buiten Wout steken bvb topwegrenners Mathieu, Pidcock (olympisch kampioen MTB _ Wat stelt MTB-en dan voor in jouw ogen?_ en Merlier er zeker niet boven uit ( en Mathieu al zeker vandaag niet

Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord. 

Aan bv Merlier of Vermeersch zie je dat die mannen op de weg best goed zijn, zelfs meer dan best goed.
Idem Pidcock.
Is het omdat je in het tijdperk Merckx niet veel won, dat je geen goeie renner was? Als er een superatelent opstaat dat dan ook nog eens alles wil winnen...
Elk tijdperk heeft een paar sporters die er met kop en schouders bovenuit steken. Dat is nu niet anders.
Is Matthieu geen roofbouw aan het plegen op z'n lijf? Het is dikwijls alles of niets.
Die rug is toch echt een signaal denk ik. Dat blijft maar aanslepen. Ik vrees dat hij op deze manier geen lange carrière zal hebben. Ik hoop heel erg dat ik compleet fout zit, maar ik kan me niet van de indruk ontdoen dat hij té gretig is.
Idem Pidcock.
Is het omdat je in het tijdperk Merckx niet veel won, dat je geen goeie renner was? Als er een superatelent opstaat dat dan ook nog eens alles wil winnen...
Elk tijdperk heeft een paar sporters die er met kop en schouders bovenuit steken. Dat is nu niet anders.
Is Matthieu geen roofbouw aan het plegen op z'n lijf? Het is dikwijls alles of niets.
Die rug is toch echt een signaal denk ik. Dat blijft maar aanslepen. Ik vrees dat hij op deze manier geen lange carrière zal hebben. Ik hoop heel erg dat ik compleet fout zit, maar ik kan me niet van de indruk ontdoen dat hij té gretig is.
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Je hoort mij niet zeggen dat Pidcock geen goede renner en nog meer een steengoed mtb-er is, maar om hem telkens samen met de grote twee te noemen gaat mij gewoon te ver.
Als ik mij niet vergis heeft Pidcock tot op heden "maar" 2 grote crossen gewonnen.
Gelukkig hebben de commerciële zenders in Vlaanderen niet zo veel koersen op tv waar Wuyts zijn ei kwijt kan.
Misschien moet hij zich gaan toeleggen op Darts verslaggevy.

I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend