foto van je fiets
- thestudent
- Forum-lid HC
Geen hoeveelheid bitumineuze voegvulling kan daar nog tegenop
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!
- fietser1972
- Forum-lid
De ideale plek om een plaatje van je fiets te maken zonder dat ie ergens tegenaan moet staan.
Scott Addict 10 | Specialized Sequioa | Specialized Roubaix | Van Nicholas Mistral
Neen, want dat stuk is een beetje berucht in de streek. Stadsbestuur weet dat heel goed.
Zoals je ziet al ettelijke keren 'hersteld'. Die betonplaten zijn gewoon aan het wegzakken.
thestudent schreef: ↑19 dec 2021 12:31 Geen hoeveelheid bitumineuze voegvulling kan daar nog tegenop
Gisteren in het bos gaan spelen, weinig modder en heerlijk weertje:
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Als je, zoals ik, iemand kent die bijna voor de rest van zijn leven verlamd was omdat hij overkop is gegaan door in zo'n soortgelijke scheur te rijden dan doe je hier niet luchtig meer over.
Vandaag maar een mailtje gedaan naar het betrokken gemeentebestuur.
Want dit is gewoon misdadig.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
INtussen via Google geleerd dat dit stuk volgend jaar EINDELIJK aangepakt wordt.Lcsmet schreef: ↑20 dec 2021 11:54Als je, zoals ik, iemand kent die bijna voor de rest van zijn leven verlamd was omdat hij overkop is gegaan door in zo'n soortgelijke scheur te rijden dan doe je hier niet luchtig meer over.
Vandaag maar een mailtje gedaan naar het betrokken gemeentebestuur.
Want dit is gewoon misdadig.
Maar in de Westhoek kom je dit best veel tegen. Ik heb het opgegeven om daar opmerkingen over te maken.
Dit is bv het jaagpad waar ik woonwerk fiets. Dus ook in het donker. Gelukkig weet ik bijna uit m'n hoofd waar ik moet uitwijken.
De Vlaamse Waterweg reageert intusen niet meer op m'n mails
Of een fijn landelijk fietspaadje. Bemerk het glad asfalt 20 cm naar links
Hoe bevalt de Tiagra disc 4720 set?
Rond de 1300 tot 1500 euro voor een disc fiets zit je al gauw hierop. Zelf wil ik nooit echt meer aan een fiets uitgeven. Daarvoor maak ik te weinig kilometers.
Laatst gewijzigd door Woutoro32 op 30 dec 2021 11:50, 3 keer totaal gewijzigd.
Had vooraf mijn bedenkingen, gevoed door de (stokoude) wielergedachte dat enkel 105 of hoger geschikt is, maar ben positief verrast. Echt een mooie groep! Wat mij betreft de hedendaagse vervanger van 105, wat prijs-kwaliteit betreft. Schakelt en remt erg goed. Uiteraard van belang dat ‘ie netjes is afgesteld, maar dat is bij 105 niet anders. 10-speed is voor NL dik voldoende, zeker met gebruik van een grote cassette. Zal iets zwaarder zijn dan 105, maar die paar gram kun je beter compenseren door sterker te worden .