Bij een minder diepe buidel zou je eens een Galibier Mistral kunnen checken. Super fijn jack, zo'n beetje equivalent met een perfetto.franciscus82 schreef: ↑05 jan 2022 18:42 Thnx voor je reactie! Inderdaad hier ook een tevreden gebruiker van meerdere LaPassione items (Jerseys en Bibs) maar mn Fiandre heeft inderdaad wel getapte naden. Ben bang dat ik toch weer diep in de buidel moet tasten want volgens mij is getapte naden en relatief lage prijs niet te doen.
La Passione CC
Ambitie: veel
Tijd: te weinig
Tijd: te weinig
Zou me merino zomershirt van LP willen aanschaffen.
Namelijk fan van merino als ondershirt in de winter, maar wat is jullie ervaring met merino shirts in de zomer (in het algemeen)?
Ik veronderstel te dragen zonder ondershirt?
Of is een merino ondershirt efficiënter?
Namelijk fan van merino als ondershirt in de winter, maar wat is jullie ervaring met merino shirts in de zomer (in het algemeen)?
Ik veronderstel te dragen zonder ondershirt?
Of is een merino ondershirt efficiënter?
Ik draag eigenlijk altijd Torm Merino shirts (zomer en winter, tenzij het vriest dan heb ik iets warmer)
Ik doe er altijd een onderhemdje onder. In de zomer iets heel dun dat snel droogt (ik ben een zweter) en in de winter iets met een windblocker vooraan.
Ik heb een groot lichaam dus sowieso niet snel koud en in de zomer ook niet snel (te) warm.
Het Merino stinkt echt nooit en regelt de lichaamstemperatuur vrij goed.
Vandaag was het rond het vriespunt en had ik dit shirt aan met een warm onderhemd, niks koud gehad (had ook een muts en buf aan)maar in de afdalingen was het maar nipt.
Ik doe er altijd een onderhemdje onder. In de zomer iets heel dun dat snel droogt (ik ben een zweter) en in de winter iets met een windblocker vooraan.
Ik heb een groot lichaam dus sowieso niet snel koud en in de zomer ook niet snel (te) warm.
Het Merino stinkt echt nooit en regelt de lichaamstemperatuur vrij goed.
Vandaag was het rond het vriespunt en had ik dit shirt aan met een warm onderhemd, niks koud gehad (had ook een muts en buf aan)maar in de afdalingen was het maar nipt.
Ik heb sinds deze zomer ook een merino zomertruitje van Torm. Heerlijke stof voor NL temperaturen. Als het flink boven de 20 graden komt, kies ik toch voor een normaal truitje. Dan wordt het wat broeierig.
Ik pak ze wel weer in de afdaling
-
- Forum-lid
Vind Merino in de lente en zomer helemaal niks, veel te snel te broeierig. De Isadore Merino jersey dan ook verkocht. In de winter overigens wel fan (als ondeshirt).
-
- Forum-lid
Kende ik idd niet dus dank! Toch maar een Perfetto gekocht voor 150 euro, voor de paar tientjes verschil moet ik eigenlijk ook niet zo zeuren en ik weet precies welke maat ik nodig heb.niklas2 schreef: ↑05 jan 2022 19:12Bij een minder diepe buidel zou je eens een Galibier Mistral kunnen checken. Super fijn jack, zo'n beetje equivalent met een perfetto.franciscus82 schreef: ↑05 jan 2022 18:42 Thnx voor je reactie! Inderdaad hier ook een tevreden gebruiker van meerdere LaPassione items (Jerseys en Bibs) maar mn Fiandre heeft inderdaad wel getapte naden. Ben bang dat ik toch weer diep in de buidel moet tasten want volgens mij is getapte naden en relatief lage prijs niet te doen.
Iemand ervaring met de gravelbroek van LP?
Zitten die qua maatvoering een beetje zoals Craft/Bioracer? Of eerder als Sportful (maatje groter)?
Zitten die qua maatvoering een beetje zoals Craft/Bioracer? Of eerder als Sportful (maatje groter)?
Giant TCR 0 2013
Kona Rove LTD 2021
Kona Rove LTD 2021
Ik heb alleen de merino baselayers, die zitten fijn en zijn relatief dun, maar voor de zomer (20 graden+) iets te warm denk ik. Ik vind zelf de baselayers van Futurum fijn zitten en heb ook wat mouwloze baselayers van de decathlon, die voldoen ook prima in de zomer.
Zijn er hier ook dames die ervaring hebben met la passione? Ik ben toe aan een nieuwe bibshort, en hoewel die heel erg persoonlijk zijn natuurlijk ben in toch benieuwd naar anderen hun ervaring
Edit: ik heb de dreamer bibshort besteld in 2 maten!
Edit: ik heb de dreamer bibshort besteld in 2 maten!