Pinarello
Ik heb een tijdje geleden een Dogma F12 kunnen testen, ik moet zeggen dat ik erg onder de indruk was. De fiets voelde ongelofelijk stabiel aan, alsof hij op rails reed. En ondanks zijn niet bepaald lage gewicht gaf hij ook het gevoel van echt vooruit te willen.
Nu krijgt mijn FM een Paris frame binnen in mijn maat en ook een nieuwe Ultegra groep (voorlopige datum eind april). Ik was nog niet meteen toe aan een nieuwe fiets maar ik ga er toch eens over denken
Nu krijgt mijn FM een Paris frame binnen in mijn maat en ook een nieuwe Ultegra groep (voorlopige datum eind april). Ik was nog niet meteen toe aan een nieuwe fiets maar ik ga er toch eens over denken
Eind dit jaar gaat het gebeuren: ik ga mijn Paris uit 2012 inruilen voor een gloednieuwe Prince (MY 2023). Nu is mijn vraag: wie weet er een goede Pinarello dealer in de omgeving Limburg - Brabant (België mag ook). Ik woon zelf 2km van Salden (Limbricht) af, maar deze dealer valt voor mij af. Ik zoek een dealer waar je ook echt goed geholpen wordt, een goede aftersales service biedt, en een goed meetsysteem heeft waar ze ook de tijd voor je nemen.
Suggesties?
Suggesties?
Geen ervaring maar veel zit er niet in de buurt buiten wat al genoemd is. Je kunt nog over de andere grens kijken bij La Bici in Düsseldorf of Jedi in Krefeld. Zeker die laatste lijkt me wel een bezoekje waard.
Campagnolo Ultra Dork
Dat is een hele tijd geleden, Jos is een fijne vent en ook de rest van het Team!
Altijd behulpzaam en zoekend voor jou de beste oplossing.
Ben ook zelf kritisch en redelijk op de hoogte technisch en functioneel maar bij Jos Feron heb ik absoluut niks te klagen.
YFood !!!
- daniel1975
- Forum-lid HC
Groepen is inderdaad een big issue.
Lijkt erop dat er recent een grote levering 105 is geland, want bij alle fietsenzaken staan (stonden….) ineens allemaal fietsen met 105 op (ruim) voorraad.
Hopelijk volgen er meer groepen.
Lijkt erop dat er recent een grote levering 105 is geland, want bij alle fietsenzaken staan (stonden….) ineens allemaal fietsen met 105 op (ruim) voorraad.
Hopelijk volgen er meer groepen.
Less is bore